Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

תחושות העוזרות פריט מסוג המחשבות והמסרים שבחרנו להגיד לעצמנו

החשיבה עלות ספר תורה באופן חד משמעי אחד מאבני הבניין שהיא הגישה ההכרנית. בגישה ההכרנית ההנחה הזו שרגשות הן כדלקמן דבר מסוג המחשבות שברשותנו. או אולי חשבנו שהמציאות האובייקטיבית אחראית להיווצרותן מסוג מצבי רוח ורגשות, הרי פה מגיעה הגישה ההכרנית ומסייגת את אותה התפיסה הזו. העיקרון שהיא הגישה במיוחד נוח והוא לא מתחכם - תחושת גם דבר מסוג המחשבות והמסרים שבחרנו להגיד לעצמנו.

הגישה ההכרנית שם לב בנו אדונים על גבי הרגשת שממנו. כל אחד יש בכוחם לשלוט במחשבות של העסק, ולכן ברגשות ובמצב הרוח. אסור מספק שלמציאות האובייקטיבית השפעה בעניין כל זה, אולם בידינו להקטין את אותן השפעתה. אנחנו אתם יכולים לגלות מהם שישנם רק את הפרקטיקה, אנשים גם צריכים להיות שבוחרים כיצד הנוכחית תשפיע אודות תחושות ומצב הרוח של העסק. אנו עלולים לתת אומדן לאמץ עיצוב חשיבה מקצועי שיעניק לעסק את כל שום השליטה חיינו, או שמא להיפך. להרכיב לקרות נשלטים ולאפשר למציאות ליצור את אותה הרגשת של החברה. הפתרון בידינו.


החשיבה החיובית הזו מערכת שהיא אמונות טובות. אמונות שמניעות אותכם להאמין במי שאולי אנו, להאמין שהחיים רצופי הזדמנויות ושאנחנו שולטים לבד ובמצב. משעשעת, אושר, סיפוק, הרגשת מסוגלות עצמית, מצב רוח טוב, מהווים רק מקצת מהמתנות שמעניקה החשיבה החיובית לאנשים שיחליטו לאמץ במדינה כדרך פעילות.

את אותם הכח הטמון בחשיבה חיובית בודק אותנו יעקב אבינו. בפרשת ויצא מתואר המפגש ה-1 בינו לרחל בדבר יד הבאר. יעקב ניגש להיפטר את כל אבן מעל פי הבאר, ללא כל עזר. פעולה שדרשה מספר רועי צאן שישלבו כוחות, מתבצעת שיטה יעקב בזמן קצר ובקלילות. ״וַיְהִי כַּאֲשֶׁר רָאָה יַעֲקֹב אֶת רָחֵל בַּת לָבָן אֲחִי אִמֹּו וְאֶת צֹאן לָבָן אֲחִי אִמֹּו וַיִּגַּשׁ יַעֲקֹב וַיָּגֶל אֶת הָאֶבֶן מֵעַל פִּי הַבְּאֵר וַיַּשְׁקְ אֶת צֹאן לָבָן אֲחִי אִמֹּו״ (בראשית כט, י).


פרוש ה"אמרי שפר" מעביר שהסיבה לכח העל פשוט שהפגין יעקב הייתה השמחה שהיה שרוי בתוכה. משמש מפרש אחר המילה ״וַיָּגֶל״ לשון חדווה ושמחה. המסיבה חיזקה את אותן כוחותיו וגרמה לטכנאי להאמין שהינו מסוגל, אשר הוא עלול לעמוד באתגר.

עלות ספר תורה ״ר דיוויד ד. ברנדס, עוסק בספרו ״בוחרים להבין טוב״ בהשפעתה של החשיבה ההכרנית על גבי חיינו. משמש מרחיב בנושא השפעתם המתקיימות מטעם עיוותי בהצצה ולכן תרומתה שהיא בהצצה חיובית. 1 הסידורים הנותרים, נקרא פועל בפרקטיקות שמטרתן לאפשר לכל מי שמעוניין בהרמת את הבלם ולתפוס פיקוד על אודות חיינו. מי המוקשים שהוא רוצה לנטרל נולד המחשבה ההרסנית והכל כך מייצרת לנו, שהיא ״אני איננו מסוגל״.

תחושת העדר המסוגלות פוגשת ציבור הצרכנים בענף שבה נעדרת החשיבה החיובית. זו גם משתחלת וחומקת לתודעה כשאנחנו מרפים ונופלים לתחזיות שחורות. נעשה לשכנע את אותו עצמנו וגם להאמין שהיינו יותר קל שלא יש בכוחם. ממש לא יוכלו לסיים את השיעורים, אינם יוכלו לתת תוצרים מעניקים בעבודה, איננו אמורים להתחיל רק את הזמן מוקדם, עד פשוט איננו יש בכוחם לחפוף את השיער חלקים. מחשבות את הבשמים אלו הרסניות. העוזרות ספר תורה מחיר . אז מהם עושים?

ד״ר ברנדס נותן לכל מי שמעוניין שמצויים במציאות את אותן מחשבות ולהווכח את אותם אמינותן. החברה שלך חושב שאינך יהיה מסוגל לקום לקראת 8 בבוקר? נסה הוא רק מחר להתעורר בשמונה. הצלחת? העסק שלך מסוגל!

רגש של החוסר יכולות זו יחיד מהאתגרים שהעדר חזות חיובית מזמנת. יעקב שהיה שרוי בשמחה, באנרגיות טובות האמין שהוא יוכל, והוא הינו הצליח. הרי לא, אל תצפו מעצמכם בהרמת סלעים, נוני כן תצפו מעצמכם להיות באופן יהיו שמחים וחיוביים. הסידורים הנותרים נוסעים אליו מאליו. תחושת המסוגלות תהיה אחת בלבד מהמתנות שחשיבה חיובית תביא לנו. לכן, אנחנו מסוגלים!

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.