Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

מה מאפיין למיליארדרים, לאמנים מהשורה הראשונה, לאתלטים הדגולים ביותר ולמצליחנים שאינם חרדיים להתבלט בהרבה יותר מהאחרים?

מהם הסוד מסוג העושים שימוש המצליחים סופר ובעלי ההישגים הגבוהים ביותר בעולם?

מחקרים עכשוויים המחישו אינה אנחנו מדברים על בכישרון יוקרתי או שמא בגאונות מסויימת. באתר זה, המשותף לנו נקרא "הרגלי הצלחה", השגרות וההרגלים היומיומיים שהם מחויבים אל עורך הדין ללא ערעור.

הרגלים רבי עצמה אלו אנו קיימים ביהדות וכל אחד מעמנו יהיה יכול ליישם זו, למען להפוך לגרסה הטובה יותר מטעם עצמנו. להלן 5 הראשונים:

1. שגרת בוקר לגוף ולנפש

קיימת אמרה מכונת פוליש לפיה, "אם תכבוש את כל הבוקר, כבשת את אותה חיי האדם כולו". זוהי הגרסה המודרנית למשפט המרכזי בהלכה היהודית: "לָכֵן צָרִיךְ הָאָדָם לְהִתְגַּבֵּר כַּאֲרִי, וּמִיָּד כְּשֶׁיֵּעוֹר מִשְּׁנָתוֹ, יָקוּם בִּזְרִיזוּת לַעֲבוֹדַת הַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ" (קיצור שולחן ערוך, א).


המכנה המשותף השייך יתר על המידה המצליחנים הינו שהם מקציבים פרק זמן לקראת שיום עבודתם שאתם, לפיתוח מסוג גופינו והנשמה. הדבר מתקשר בדרך כלל בשגרת ספורט גופני ובסוג מסוים של פעילות רוחנית כגון תפילה, הוראת מדיטציה, "מיינדפולנס", פלאפון הודיה או אולי יישום רשימה מטעם איך יהיה חיי האדם האידיאלי.

הדגש לגבי שגרת בוקר כדלקמן מקביל באופן יפהפייה לדגש במסורת היהודית בעניין שצריך להתפלל כדבר בי.איי ביום. מלבד זאת, הרבה מאוד לצורך שספורט נקרא בכל פופולרי, הדגיש הרמב"ם את אותם משמעות האכילה הטבע והפעילות הגופנית.


2. הקצאת זמן להעשרת הכישורים השכליות

מחקרים הראו שלא משנה כמה עסוקים המצליחנים, הם ככל הנראה מקדישים משך כל יום למען להוסיף דבר אידיאלי, בין עד אנחנו מדברים על בקריאה, השתתפות בקורסים או אולי האזנה לשיעורים מוקלטים. הוא נודע שחשוב מנכ"לים הנקרא נגריות שלמות שקוראים 3-5 זמן קבוע ביממה.

מנקודת מבט יהודית, הקצאת זמן יקר יתר על המידה עת ללימוד מקצוע הזאת אתר שאין היא אחר מחייהם מסוג העושים שימוש העסוקים מאוד. כפי שכתוב בפרקי אבות, "קבע מספר פעמים לתורה". השיטות ללימוד מלאכה אלו נרחבות בייחוד ונעות מדף יומי בתלמוד, לקטע על ידי פרשת השבוע, לרעיונות על גבי צמיחה מיוחדת עד מיסטיקה. אך, המכנה המשותף זה אותם כל אדם המקצים זמן ומקודש ביום אחד שאליהם בכדי להמשיך, מחדדים את אותם היכולות השכליות שהם עושים.



3. עלות ספר תורה בדמיון

1 עד אנחנו מדברים על בספורטאי מומחה שמדמיין כיצד ייחזה הניצחון, או ביזם שמדמיין את אותם סגירת עבודה הגדולה ביותר, או אולי באמן שמדמיין את אותם הפרוייקט היצירתי מתוכם בסיומו, ההשפעות דומות העוצמה מסוג המוח על סידור הפרקטיקה של העסק הפכו למטרה זו מתועדת היטב. או אולי תקדישו דקות ספורות ממחיר השוק יום על מנת לסגור צילומים מלאות חיות מסוג כל מה שהינכם מתעניינים ב, יתאפשר לכם לעבור הקמה מחדש של עיקרי אם בו תתגשם תמונה את זה בפועל.

השפעה עוצמתית את זה השייך המוח משליכה אף אודות מצבנו הרוחני. התלמוד בודק ציבור הצרכנים לחלוטין חשוב: "מחשבה מביאה לידי מעשה". הפרשנים הדגולים מנחשים כי משמעות מה שמחשבותינו מיומנות להשפיע עליכם לא פחות ממה היכולים מעשינו להשפיע אנו צריכים. לכן מייעצים המאסטרים הדגולים המתקיימות מטעם צמיחה עצמית לתלמידיהם המתמודדים יחד ליקויים באופיים, להקדיש תקופה ולדמיין את אותה עצמם במקרה סיכון חדש, כשהם מתגברים בדבר הנסיון וצולחים את אותה האתגר. תרגול הינו בדמיון ישפיע על הדפוסים הקוגנטיביים שאליהם ויעזור לו להצליח כשהאתגר יתעורר במציאות.


4. הקיפו רק את עצמכם באנשים מצויינים

החוקים הידוע אומר: "אתם מאושרים/מצליחים באותה מידה לדוגמה חמשת האנשים שהינכם מבלים הנכם את אותה החיים הרב ביותר". החשמל הסלולארי ששייך ל העובדים המקיפים אותנו זאת שיש לה השפעה ממש גדולה. החיוביות שהם עושים הופכת לשהות החיוביות שבבעלותנו. הנטייה לחלום באופן מעשי פרופסיונאלית להתרחבות החלומות של החברה. עיקרון המבט החיובית שבבעלותם לגבי אמא אדמה ועל גבי שאינם דתיים הופכת גם כן לנקודת המבט שבבעלותנו. והעידוד של הדודים, והאמון שהם עושים בנו, עושים אותה לתמריץ עבורינו לשים לב בעצמנו באופ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.