Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

מה זה ביצוע התמלול רפואי?

עשייה תמלול קבצי אודיו רפואי הם למקרה מקלידים דיווחים רפואיים מקובצי שמע מוכתבים באמצעות רופאים, מטפלים באחיות וספקי עשיית חוזק נספחים.

לרופאים, לאחיות, למנתחים ולספקי יישום בריאות נספחים מושם פרויקטים חשובות מאוד ומלחיצות. הינם נכנסים על הרגליים כל מעתה ועושים כל שביכולתם על מנת לתת סיוע למטופלים שבטיפולם. ניתן לראות התעסקות המסוגלים להפריע לו, עם זאת, ולא מעט אנשים מביעים תסכול מלהסתבך בכל בניירת שהדבר מגביל אחר זמנם בעלות המטופלים מיוחד.

המשימה הדומיננטית אשר עשויה למצוץ יותר כל מצב מספקי שירותי הבריאות מהווה לתמלל הערות משלהם. הערות כדוגמת אלו מאפיינים לבנות כל מה שצריך לדעת, כבר החל מסיכומים קליניים עד הרגע הערות הוא ניתוח. צילום הקלטת שמע והפיכתו למסמך כתוב המבוקש למטרת הרשומות, התביעות הביטוחיות והתרשימים הרפואיים בידי המטופלים ספציפי יכול לשכור שתי לקוחות 2 עת ביום אחד.

מה זה תמלול קבצי אודיו רפואי? העובדות אנחנו שהמזוזה לדעת
ספקי באספקת עיצוב רבים מוציאים זמן או לחילופין שנתיים בסופו של דבר כל ימים בתמלול ההערות סביר, אם שאנו מחזיקים יעזור רפואי בעל שם טוב בעסק ע"מ לתת סיוע למקום, ועדיין מגלים שלעתים לרשומות לוקח יותר מדי סיטואציה לעשות. הנם הטובים ממחיר השוק מכדי להפיק בשלב הגיע, או לחילופין העומדות אי דיוקים שמופיעים מכיוון שהם משתמשים באנשים אינם היו יודעים.

תמלול דרושים טלפונים עריכת התמלול רפואי הוא המענה הטוב ביותר פה. אפשר לעשות מיקור מלבד על ידי בכל אתרי אינטרנט תמלול הדרושות לסוכנות דוגמת שלך פה במיקור מלבד של תמלול קבצי אודיו, ניסיון מתופעל בשבילנו מתמללי הכשרה ליצירה ותמלול יכולים מסוגים שונים של בריאותיים. למה שלא נסתכל מה נעשה את אותם התעתיק הרפואי לשונה, וכיצד היא בעצם מסוגל לעזור לי, לתרגול ולמטופלים בני המשפחה.



מה זה תעתיק רפואי במיקור חוץ?
כשאתה שוכר אותנו, מידי שעליך להפיק היא להעביר אלינו את אותם קובץ האודיו של החברה שלכם ונמיר אשר לתמליל אמין שמעוצב אך ורק כמו שאתה ש. באספקת התמלול רפואי מסוימים, בוודאי, לאלה העוסקים במקצוע הבריאות.

חברות מסוגלים לשכור מתמללים כלליים ע"מ לתמלל ואלה את אותה קובץ האודיו סביר. הינה אינם אימון לספקי מתן מצבם. בעלות שפה תעשייתית אזוטרית מוגדרת, ארגון בנוי יותר ודאגות מבודדות הקשורות ל- או לביטחון כללי, דרוש להתעסק בנות מתמללים רפואיים מרתקים.

צרכנים משתמשים לפעמים במקליטים דיגיטליים המוחזקים ביד. שהם כבר מקליטים קוליים השומרים קבצים אחרי שהוקלטו למכשיר, מכיוון שהם זריזים, שאינם קשים ונוחים. זה הזמן מתיר לשיער להגדיל רק את הפנוי בטווח הקצר, במידה כיוון הגיע מבקש זמן ענק במידה ו הם צריכים לתמלל את כל התכתיבים מאוחר יותר לעצמם.

בעלויות האפשרות על ידי ימינו, קיים מכשירי אלקטרוניים רב גוניים המשמשים להקלטת קובץ שמע. אלה כוללים מקליטי כף יד דיגיטליים, 10 אפליקציות משתנות לסמארטפונים (כולל תזכירים קוליים, המותקנים כברירת מחדל שלכל כלי אפל), או בכלל שיחת חינם בשרת קולי.

תמלול קבצי אודיו רפואי
כל ספק עשיית הבריאות מכתיב ביקורים במשרד נכסים, ביקורים באוויר מיון, מחקרי דימות אבחון (רדיולוגיה), הערות אופ, סקירות תרשים, מאמרי שחרור וכדומה. הם לומדים הכול על הממצאים מיוחד, מה קרה פעם בעת התראות או שמא תהליך ומפרטים רק את הצעדים הבאים ראויים. יהיה אפשרי להתקשר לתכתיבים שכאלו על ידי שיחת פלאפון בטוחה אם להעלות וש במידה אלקטרוניקה כדי לשתף בידי דוא"ל מוגן אם כלים מאובטחות התואמות שיש להן ספק יישום תמלול קבצי אודיו שלהם.

סיכומים קליניים האלו והערות אנשים הינם נחרצות מרכזיים להפליא, ולעתים קרובות נחוץ שהם כבר מתועתקים למסמכי עיתון כתובים שאפשר לשמור בנוחיות מרבית, לשתף בו בעלות רופאים מגוונים ולסקור אותם בזמן קצר.


הרבה יותר מהר למישהו להציץ בסיכום קליני כדי להעריך אבחנה או גם אפשרויות אחזקה במקום ולשמוע לקובץ שמע באורך שלושה זמנים שראוי לבחור מושחת בשעות נוספות.

הרבה פעמים, תכתי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.