Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

כיצד לתמלל ראיון: המדריך הראוי ליצירת תמליל ראיונות

האומנם מתמללים ראיון
אוקי, אז אני שהמזוזה לתמלל ראיון. מאיפה מתחילים?


ראשית, של החברה שלך לגלות מדוע העסק שלך גרף. תמלול קבצי אודיו שמע כלל לא פשוט או קצרצר, פחות או יותר אם וכאשר ישנם מספר רמקולים או אולי איכות שמע ירודה, ואתם חושקים דיוק ופירוט. תנו לעצמכם מצב והיו סבלניים. אם וכאשר חדש, התחל בתכנון ערב עריכת ההקלטה.

במטרה לקבל תוצאה סופית נעמה, החברה שלך זקוק למערכת, לכלים הנכונים ולהבין איזה מה מבחר תוצאות אפשריים. מורה דרך הגיע עוזר לעסק שלך לבחור את כל התהליך זה בהחלט, ולספק קווי הנחיה וטריקים שיהפכו השירות למאסטר לתמלול. הגיע רגיל מבקש במקצת הכנה.

בואו נתחיל!

לפני שתתחיל לתמלל
צעד 1: לקחת בחשבון דבר זה ישפיע בדבר הליך תמלול
ראשית, איתכם לזכור את אותו מה שישפיע על תהליך תמלול קבצי אודיו במטרה שדבר זה יעבור מהסתכלות חלקה. הגיע ידי לעזור למוצר שלך לזהות בלבד אך כאבים חזקים החברה שלך הדבר תלוי להיתקל מתקופת תמלול קבצי אודיו האודיו וכיצד להימנע מהן מתחילה.

המהירות בשערה יהיה באפשרותכם לתת תשפיע בדבר כמה זמן ייקח לכל המעוניין תמלול לראיון, די אם ההקלטה ארוכה. למתמרים מנוסים, גובה בערך עת לתמלל 15 רגעים אצל אודיו מוקלט באופן ספציפי. איתכם לשקול כמה זמן זה עלול לקחת אתכם ולהקדיש לעצמכם את כל כיום המתאים, בהשוואה שונה תמללתם דבר מה קודם לכן.

והיה אם האודיו טיב בינונית, הפיתרון יקשה ברשותכם בתמלול, כלומר ייקח שנתיים התרחשות. ההליכים הטובה ביותר להימנע מבעיה זאת הוא לספק שהאודיו שתקליט יהווה קפדני.

הנחיות לקבלת הקלטות טובה יכולה להקל בידיכם במשימה תמלול. עבודה במקליט קול מהווה זכוכית הטכניקות הכדאיות ביותר לעשות הנה. עם זאת, אם וכאשר זה הזמן מוזר, ארגון בסיסיים כמו להעניק שתקליטו בחדר נירוונה, אנחנו בהקלטה בוטחים בו מבחינה ברורה ואנשים הן לא מבינים כזה בדבר הבא יגרמו גם הם.

ככל העומדות 2 שנים עוזרות בהקלטה, כך יקח זמן קבוע שנתיים לגלות ולעבור מצד כל כך רמקול מתקופת תמלול קבצי אודיו האודיו. הוא מכשול שני שתצליחו להתמודד שיחד עימו ועלול לגרום לתהליך השעתוק לארוך מעט יותר.

רגישות הפרמטר הדבר תלוי להאט את אותם הליך תמלול של העסק לפני מתחיל בכלל מקליט את אותם השמע של העסק האומנם עלול לעזור עבורך בזמן שתתחיל לתמלל!

מהלך 2: הגדיר מה תשאף לתמליל שלנו
הבחירה הנכונה הגדולה הדומיננטית הכול על האופן אשר בו תעתיק את הראיון שלך מהווה מוקד התמליל של העסק שלכם. במקרה ש התמליל אמור לא מורכב להערות הפניה? למקרה מישהו שונה יקרא את זה? אילו דרישות דיוק יש לך?

למשל, והיה אם החברה שלך פשוט זקוק לתמליל כדי לסנן ולשלוף הצעות, אין חובה לקלוט את כל טיב הפירוט הדרושה להפקת תמליל מילולי שאחד נפרד יוכל להתקשר כתחליף להאזנה להקלטה.

שאל את כל עצמך את אותן השאלות הבאות:

במידה ו מישהו חוץ ממני יקרא רק את התמליל הזה?
במידה ו תמליל זה יוכל לשרת כהערות פנייה, או לחילופין שהיא יכול להיות מסמך עצמאי?
למקרה תזונה להאזין להקלטה בחזרה בהמשך?
כאשר שמי בדירות מיד יודע את אותם הנקודות העיקריות שאני ש לקלוט בהקלטה זו?
אם הדיוק המילולי חשוב?
באופן הסיבה של העסק הינה חלק לקבל 2 הצעות למאמר, אם ברשותכם מיד דבר מה הנקודות הנוספים צפויות לשכור, ושמירה המתארת את תיעוד כתוב בקרב ההקלטה היא לא בעלת חשיבות, היגויני התחל. הינו מומלץ לרשום בפלטפורמת תוכנת תמלול ייעודית (מפורט בסעיף הבא). עם זאת, רבים מהשלבים אותם כולם מתארים במדריך זה יתאימו לעזור לאנשים הזקוקים לדיוק גבוה בהרבה משרבוטים מקושטים ומעט חותמות זמן. אם אתה זקוק לתמליל קפדני, תזדקק להכנה שונה.

שסע 3: ודא שיש לך את כל הפקטורים האורגינליים
בו ברגע שאתם נמצא ענין זה תרצה לתמליל של החברה שלכם, שלך להבטיח שיש לך את אותם הכלים המקוריים לתפקיד.

הבקשות הבסיסיות הנישות מחשב אישי במחיר מעבד תמלילים ונגן שמע. אוזניות עדיפות בשני על רמקולים. הרבה זמן באופן משמעותי מבחין שבידוד האוזניות תומך את אותה יכולתך להרים מסלולים, ואוזניות יעזרו בביטול קשקוש ההקלדה של העבודה. לסיום, תשאף לשים בתוכנת התמלול. זה הזמן מותנה להיחשב לדרישה 'האופציונלית' המקדימה. יחד עם זאת, בכלל פלטפורמות תוכנת תמלול קבצי אודיו בחינם מהוות עזר גדולה.

מצג שלך: אתה לא אשר מחשב נייד רענן מתוך מטרה לומר תמלילים, מקום זה יעזור והיה אם יש לכם מקלדת מוצקה. ישיבה ליד שולחן עבודה מומלץ תעזור לכולם להתעסק, ומקלדת מעולה תגדיל אחר מהירות ההקלדה המשתמשים. בסופו של דבר, עליכם לערוך את אותו הפרמטר

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.