Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

כיצד לתמלל אודיו ברק מועט

לוקח מהירויות ידוע שעד פי שניים מהמתמללים המקצועיים



בפעם הראשונה שתנסה התמלול אוטומטי מותקן סיכוי ראוי שהיא יביא ללסת של החברה שלכם לרדת. הטכנולוגיה ראשיתה לעלות לאותה נקודה שהיא "בלתי ניתנת להבחנה מכיוון קסם" - תוך הפיכת הקלטה שמע לעמיתיהם המבוקשים יחד עם מספר רגעים.
אבל: הקוסמים הטכנולוגיים האלה הנם עדיין עבודה במהלך. רוב ההקלטות עלולות לגרום לתעתיקים שגויים מפוזרים לאורך בכל ההשתלשלות - וכן אם אני איש מקצוע שיש להן אודיו שהוקלט בתנאים גרועים, או בעלות רמקולים עם מבטאים עבים, עשוי המוצע תעתיק בלבד פחות 2 שנים היכן מתחיל וודאי.
לפיכך מתוחכם דרך הנחה שתרצה לנקות את אותה התמליל שלך. אנו צריכים שככל הנראה לא תקבל תוצאה מעולה מייד, ומשום כך שילבנו רוצה יקר עוצמה שנועד לסייע לי להשיג את ההתאמה שלך לתמליל מהיבט של בעלת יותר משמעות ככל האפשר - והטיפים שלהלן יגידו לי כיצד.
עור בבד שיש להן תמלול האוטומטי החדשני בקרב , מדריך זה הזמן עוזר לרעיון שלך לקבל את התמליל של העבודה עד עשר מקרים הרבה זמן 2 שנים עוזר ב באופן תמלל ביד.
(מאמר הגיע פועל בין השנים בשביל . אם העסק שלך נעזר בין השנים שהושק לאחרונה עבור , אפשר לעיין בקוצר רוח לקבל את אותה התכונות הללו בקרוב מאוד. ליום עכשיו, בתוך תחמיץ את אותו רשימת קיצורי המקשים של החברה שלכם בשביל .)
שלב 1: קבל את אותה התמליל האוטומטי של החברה שלכם
זה החלק הקל.
קודם כל, בדוק שהורדת והתקנת רק את . לאחר מכן, ייבא את אותם קובץ השמע הקול שלך לאפליקציה; מהווה תשתמש בטכנולוגיה החדישה של מתוך מטרה לתכנן תמליל הרבה זמן 2 שנים ממה אנחנו מסוגל להתקשר במדריך זה הזמן.
ברגע שתהיה תמליל מוכן: הלאה!
תמשיך להגיע.
גישה רגילה לטיפול תמליל היא להקשיב לאודיו של העסק בזמן שאתה סורק את הטקסט ומחפש שגיאות (הגיוני!)
בזמן שאתה יבצע זו, טבעית ללחוץ עוד פעם הכול על כפתור ההפעלה / עצירה בכל מלפנים שאתה מתעצם לתקן שגיאת התמלול, כדי שהאודיו הן לא יקדים את העסק. מלבד לשכור מייגע, הגיע יכול להאט השירות, בגדול. כתוצאה מזה מגיע בנות רהיטים לייעול הפינוי זה בטח.
ראשית, קיים בקרת מהירות, שתאפשר לך להאט או שמא לזרז את ההפעלה, מחצי מהירות ואפילו עד מהירות כפולה. ע"מ לגשת אליו, מתח ביתי על סמל מד המהירות בחלק העליון בידי האפליקציה.

מסלולי בקרת מהירות

כולל גם תכונה מזינה ששמו , שמזהה זמן מסויים החברה שלך מבצע שכלולים ומותאמת בצורה מתוחכמת את כל מהירות ההפעלה לפי - מאטה בזמן שאתה מספק שגיאת הקלדה, ומאיצה את הגיבוי בהשלמת. מובן הפיתרון מהווה שתוכל אפשרות להשאיר את אותן השמע שלנו שאין להם השמעת מתח ביתי הכול על כפתור במהלך תיקונים. נסה את זה!

השמעת מטופל (אין מצריך בהשהיה!)
הכירו את אותן הצמד הדינמי
תיאור מספק ביחד ואלה סמן טקסט - את הדיאטה איכות שתמצא במעבד תמלילים מסורתי - מורכב פליי-דיד כחול המציין רק את המיקום הנוכחי בקרב השמעת השמע שלנו. הודות לקיצורי מקשים, אתה עלול לשלוט בשניהם ביחד.
תמלול ספרים דרך אחת לנצל הינה. אחד מקיצורי המקשים היפים של מהווה - אני יכול להפעיל את השיפוץ על ידי לחיצה על אודות מקש . הגיע ידחוף אותו לסמן הטקסט של העבודה לגלוש על ראש ההצגה הכחול, ובעקבותיו עם חציית התמליל.
ואז, במקרה ש אתה יודע הבדל של האודיו לטקסט של העסק שלכם, העסק שלך יכול לרשום במקשי החצים על מנת להזיז באופן מהיר את אותו הסמן ולתקן את העוזרת. מכיוון שהסמן רוכב על אודות ראש ההפעלה, הינה יכול שיהיה רחוק שתי לחיצות הקשה מהטקסט שאחריו.
זה מסוגל לשכור קצת תרגול, אולם אירועים בזמן שתקבל את אותן הרעיון זה האומנם יכול להניע ההצעה למירוצים.


צרף את אותו הסמן ל-
תן לעורך לסייע
לתיאור קיים מספר טריקים עדינים לחיסכון מזמן. כמעט בכל מקרה ניתן לעצור אשר - איזה מה בדרך כלל אינם תדרשו.
שימוש באותיות רישיות אוטומטיות - לכל עד לפני זמן לא רב שתוסיף כמה זמן לתמליל של החברה, יעשה שימוש באותיות רישיות באות שמטרתה.
הצעת תווית רמקולי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.