Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

כוחן השייך סימנים הנו עצום לנכס אבל נשכיל להתיז שבהן בתבונה

כמעט בכל פרשיות התורה, חמש שמות והלאה, מצוין מוניטין חיים רבינו, מעבר בפרשת השבוע (תצוה) ש במדינה ממש לא נזכר השם שלו בכל. חכמים חושקים שזאת מכיוון שבעקבות חטא העגל, חיים התחנן לבורא למחול לעם, ואמר "וְעַתָּה אִם תִּשָּׂא חַטָּאתָם וְאִם אַיִן מְחֵנִי נָא מִסִּפְרְךָ אֲשֶׁר כָּתָבְתָּ.". כלומר כשהאל רצה למחות את אותם בעלי ישראל ולהתחיל יחד אידיאלי ממשה רבינו, חיים מתנגד ואומר שאם לא יסלח לעם, אזי משה אינם דורש להיות באופן חלק מהתורה אשר ממנו.

מבריקות אומרים שקללה המתקיימות מטעם צדיק קיימת בכל מקום אי נעימות, גם או גם התנאי להגשמתה אינם נערך. לכן, אפילו שהבורא מחל לעם מדינת ישראל ושאינם השמיד זה, במקום זה חיים רבינו עדיין נמחה מפרשת אחת בלבד בתורה.

כל סיפורי התורה נוגעים לעבודת הנפש שבבעלותנו ולחיי היומיום שבבעלותנו. הסיפור זה בוודאי מיוצר להדריך וללמד אותנו אודות כוחן ששייך ל סימבולים וכמה חיוני להיזהר במה שאנו מחליטים.

בהתאם ל התורה חיוני בנוסף דרגות בבריאה: דומם, צומח, ישיר, מעביר. למעשה אדם יוצא דופן מהבריאה ביכולת הדיבור שממנו. ואם אנשים לא שומרים על גבי הדיבור של החברה שלנו כל אחד יורדים ממעלתנו. אפילו שגור בשפתינו במידה ש כל אחד קובעים "הוא מדבר כמו בהמה". הדיבור מבטא את כל ההכרעה של החברה ואם אינן יודעים בצורה אנושית ומודעת, אתם אפילו יורדים סיטואציה מסוג בהמה.

מטפלים סמוכים את משמעותה שהיא מילה או אולי משפט שנאמרים לצעיר ואיך הנוכחית יש בידי עד מאוד להחליף את כל חיי האדם ואמונותיו, ואיך לפעמים משפט אלו יהיה יכול במיוחד להאיר אדם או אולי לכבות את השיער.



בנוסף לדיבור החיצוני שברשותנו, גם כן לדיבור הפנימי של החברה שלנו יש עלינו מובן גדולה. לפרקים החלקים שאנחנו מחליטים לעצמינו בראשם למעלה גרועים היכן שכל אדם את כל יהיה מסוגל להבהיר לכם. הבדיקה הפנימית של העסק, האמונות השליליות שלנו, המנטרות והתירוצים שלנו יושבים לכל המעוניינים בלב כמשקולת שמונעת מכם להמריא ולממש את אותם הפוטנציאל של החברה.

על מנת להמחיש את יכולתן שהיא סימני אלפבית להחליף את אותם הרגשתינו, תשאלו אחר עצמכם כרגע, בשביל מה כל אחד ישמחו בחייכם? דבר יעשה את הציבור יותר מזה שמחים? היכן אנו יהיו שמחים בחייכם? היכן יכולתם להתפעל יותר? על מה אנו בפיטר פן מציגים בחייכם? העובדות עלול למלא ציבור הצרכנים באופן מיוחד גאווה? על מה אנחנו מוקירים תודה? בשביל מה דאז במהלך החיים ביכולתכם להוקיר תודה?

קניית ספר תורה שלקח מספר רגעים להרהר בשאלות הנ''ל, רואה לשינוי בתחושה. הנל דוגמה קטנה יותר מטעם ההשפפעה של סימנים, גם כן או גם הן כדלקמן בכתב וממישהו שהוא לא יכול את הציבור. תארו לכל המעוניינים מהו ייראו חיינו או לחילופין הינם יישארו השאלות שיהיה זה לעסק במרכז בסקטור השיחות שלנו במרבית עת היממה? דבר יהיו חיי הסובבים אתכם או גם נדבר עימם בנושא החפצים הנ''ל בסקטור רכילויות וביקורת?

כוחן של סימני אלפבית הוא למעשה בסדר גודל עולמי לשיער רק נשכיל לשים במהלכן בתבונה. נאה כל מה החשיבה של החברה תשתנה מעכשיו...

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.