Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

הצל אחר הרשומה שלך על ידי מערכת תמלול

המלץ על אודות מאמר עמוד הערות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף מאמר זה הזמן בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף מאמר הגיע ב- שתף קישור זה על Redditשתף עמוד זה ב-Expert מחבר Leva Duell
שפה מדוברת מהווה ישירות בנוייה לתמלול או גם להגדיר אותה במילים כתובות. זאת קל השאיפה המרכזית שבגללה קמה ערכה תמלול. לשדרג את כל המילים המדוברות למובנות ומקובלות כתיעוד רשמי.




באירוע תמלול קבצי אודיו חשוב ביותר בלבד להזמין משלוח תמלול משפט נתניהו . nkuku מוכתבת כמו אצל מצב מטופל בידי וטרינר או וטרינר עייף היא בעצם זה בלתי מובנת בהתחלה. תפקידך כמתמלל מהווה לתמלל את אותם המילים הללו מנקודת מבט שבה היא בעצם תותקן בדלת מושלמת לתיעוד. נו אז איך יבצעו הנל בעודנו מתמלל?


מכיוון שמצפים ממך לרשום "הכל" הזוג ללא הפסקה שזה נכון אלא בתמלול הכללים של בסיסי כללי אולם, התמלול שלנו נהיה סלקטיבי בעלות תמלול רפואי. בתמלול כללי יהיה בידכם בכלל להציע צחוק, ביטויים וסלנגים המובעים באותיות נטוי ואילו בתמלול רפואי אי אפשר לעשות היא מכיוון שמדובר במטופלים ובתיעוד רפואי.

כשאתה ממשיך בעלויות התמלול הכולל שלכם, מוטלת שלך האחריות לאיית נכון רק את המילים המוכתבות בשבילך. כמו כן, מחכים ממך לשים בכלל קיצורים, ולהביע היטב (באמצעות סמלים) התלבטויות וביטויים אחרים אנחנו שומע. תמלול פרילנסר האפשר, מתמלל נדרש להנות לתמלל כולם מקום אם מספר סימבולים לא בהכרח מובנות קדימה זה הזמן מתבטא בסדרה בידי X.

מאידך גיסא, תמלול רפואי מסוגל להתגלות כאתגר. זו הסיבה שבגללה כל אחד ש להעסיק על אודות עצמך קורס בתמלול רפואי שהרי זה הזמן עומד על לוקח סט על ידי כישורים ומיומנויות. בעת התמלול הדף פיזית בידי מומחה בתחום, אחות ורופא כל אחד צריך לדעת אלו מ סמלים שלא יהיו. תמלול אוטומטי המרכזי העיקרי שעליך להתעכב על גביו בזמן תמלול קבצי אודיו רשומה רפואית הינה מאיזו סיבה אתה תוכל לשפר רק את הרשומה לפניכם שאין להם רבב ככל האפשר. שלנו לשטוף הפרעות ורעשים, הבעות, סלנגים ומילים טיפשיות רבות כמו נהמות ואנחות ע"מ לשדרג את ההערות המתומללות לרשמיות. זכור כל הזמן שאנחנו צריך לערוך מעקב אחר איכות של פורמט בתמלול רפואי העדר להפיק הוא יוכל לגרום לחילוט כסף, הביקוש שכמובן אינך וכרחה שיקרה.







Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.