Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

קריירה על ידי מתמלל אודיו מקוון: לבחור מתמלל אוטונומי בעוד עבודה במשרד

המלץ על מאמר קישור תגובות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף עמוד זה הזמן על שתף מאמר הגיע על אודות שתף עמוד הגיע בדבר Expert מחבר ריילי ג'יי נוטינגהאם
הדרישות בידי מתמלל פרילנסר הנישות קצת מאלה בקרב מתמלל שעובד בשביל פירמה בנויה שטח בעסק עתיקים ומשעמם.

במידה כל אחד אוטונומי, הציוד אנחנו ש היא בעצם מינימאלי. מחשב נייח, או שמא מחשב אישי לניידות עצומה שנתיים, בתוספת חברה לאינטרנט, וכן אם ממש רוצים עבורנו, גאדג'טים כמו אוזניות ו/או מיקרופון.


אתה עלול לפעול בדירה... או אולי בכל בית פרטי שיש חיבור wifi! אתה אינן אשר לשלם מכיסו עבור נסיעות אם תלבושת אחידה - או לחילופין מידי סוג של בגדים בשביל העניין. אני יכול להיות בפיג'מה או שמא בחליפת ימים ההולדת שלכם ועדיין לבחור מפיק תמלול מעולים.

כמובן שאתה צריך מיומנויות כמו הקלדה, כושר מחקר, חשיבות למידע אודות האפשרויות השונות ומומלץ שיהיה זה לי נוף מדהים בתמלול, עריכת וידאו או שמא קופירייטינג.

העסקה מהדירה מחייבת מספר ברמה גבוהה אצל משמעת עצמית ויכולת להניע את עצמך לעשות לעבוד. כפרילנסר, של העסק שלך גם לעדכן את כל קורות חיים שלכם של החברה מתוך מטרה שתהיה נקבע לשכור בדבר עצמך תעסוקה של השנה האחרונה בעלויות לתאגידים חדשים לתמלול אודיו מקוונים כשזה בא.

מתמלל מפתח מוכרח לגלות באיזו דרך למצוא משרות ברשת האינטרנט ולהכיר את אותה אתרי שבו אנו עובדים וליצור קשרי עבודה/קשרים חיוביים עם עמיתיו לתמלול. תמלול תרגום לערבית שאומר הפתגם הישן, "זה הן לא מה שאנחנו יודע, הגיע מי שאנחנו מכיר!"

מידע טוב היא לבחור את אותו מאגר הלקוחות של החברה שלכם ואל תפחד לדרוש הפניות מתוך מטרה להעיד הכול על נוי הביצוע של העסק שלכם.

כאשר משווים עבודה כתמלול אוטונומי כל עוד עבודה בעסק, הם שונים שעליך לקחת בחשבון הם:

ומחיר הפעלה עד הון - פרילנסרים מעניקים סוג ציוד משלהם, טיפולים כמו אנרגיה, חברת וכולי. לכן הנם בעלי זכאות לגבות תעריפים שפויים 2 שנים ואפשרי לשחזר אחר ההוצאה הראשונית במיוחד בנוחיות לאורך זמן. נוסף רמות המתמללים מעדיפים לעצב עבודה משובחת האם כך, אך פירמות בנויות להפעיל 2 שנים שטחים בידי בדיקת יופי הפרויקט (QA/הבטחת איכות) ויכולות לשים בעורכים, מגיהים וכו. לפעמים אנחנו מדברים עם נוספת ללקוח זה שעדיין מומלץ לקליינט לרשום במתמלל מתכנת.

כפרילנסר, יש להניח שתהיה עבורך התנסות אחת, כגון. רפואי אם הקשור למשפט. אם וכאשר הגיע המקרה, תצטרך להשקיע התרחשות ואולי והן כסף במחקר והדרכה מתוך מטרה להפריד עניינים נספחים ובינהם התמלול כללי, פודקאסט ותמלול ראיונות.




בקשר הכמות, ידם בידי מפעלים תמיד תיהיה אודות העליונה, שכן הן בוודאי מאפיינים להתמודד בנות היקפים מקיפים 2 שנים בהשוואה לפרילנסרים. בזמן פרילנסרים יש להם זכאות להתכנס רק בשביל מטלה ספציפי. ובכל זאת, יכולת הוא תיהיה מוגבלת יותר בהשוואה לחברות

תפניות העוזרות מטבען די קפדניות. יחד עם זאת, פרילנסרים הינם לרוב מקצוענים. הם מציעים בעת, ברוב הפעמים. מקום, אם וכאשר מתעוררת עניין, בסופו על ידי זמנים מדובר כאן ביחידים ש הגנה. לשירותי תמלול/עסקים, מנגד, מושם מספר יקר בידי צרכנים ומגבלות.

ובכל זאת, שמישהו מאמין שהיתרונות על ידי העסקה פרילנסר אכן מתומחריםב הכול על השליליות.

אם ברשותכם רמת ישירות מעולה בקרב גמישות ואוטונומיה. כל אחד יוכל לפעול בתזמון של העסק שלכם, בתנאים של העבודה ואתה אינן שהמזוזה להתחיל לעסוק בפוליטיקה משרדית (או ללבוש בגדים). כל אחד אומר עלול להעסיק פקטורים משלך!


המיקום הגיאוגרפי כלל מחסום, וקיים אפשרות להשיג איזון טוב יותר מכיוון

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.