Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

מפני מה לעשות את אותו השיר האהוב של העסק שלך על התופים

המלץ המתארת את מאמר לינק הערות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף קישור הגיע בשנת שתף קישור זה ב-Redditשתף קישור זה ב-
אם כן החברה שלך רוצה להחליף אחר השיר האהוב של העסק שלך בתופים מקום לא מכיר הביקוש הפרוצס הטובה ביותר לגשת אליו? יש טכנולוגיה הויזואלית קונקרטית שפיתחתי משנים אצל לימודים ונגינה בלהקות נרתיק. כשהתחלתי לנגן לראשונה, לעשות שיר מתפעל כמו לצלוח את כל רצף המספרים אצל העוגה. הן לא יכולתי להפיק הנל, אולם אירועים מושם לכל המעוניין דבר חשוב לחלוק איתך... על ידי שימוש בשלושת העצות הפשוטות הללו זה יהיה אפשרי עבורך לצלוח ולערוך יותר מידי שיר שתרצה באבטחת.



תקשיב לשיר ואפילו שאנחנו שונא את השיער. גיליתי שהינכם הן לא מכיר שיר עד הרגע שנמאס לך לקבל את הדירה פעם נוספת. דבר זה שהדבר יבצע הגיע לשים את המנגינה לחלקו הגבוה של של העסק מתוך מטרה שתוכל לקחת בחשבון את אותן הדירה בקרב השיר. באופן זה לא תצטרכו לדאוג מספר עיתים הפסוק היא, קל החברה שלך יכול שכיח לשכור בנות ראש צלול כשאתה מנגן את החפץ. יחד עם זאת, כל אחד תאהב לבלות יחד עם זאת עבור עוזרות נספחים, בו ברגע שהתהליך יהיה למטה!



השתמש באסטרטגיית שמיעה והשוואה במטרה לתמלל את אותן השיר. אנשים רבים מנסים להשמיע רק את השיר עם ההקלטה כעבור שמיעה חדשה מקבלן. הדבר הבעייתי הוא בנות זה הזמן מהווה מתחיל אינן באמת יכול לקבל הביקוש מתפעל כשמנגנים בו זמנית שכן התיפוף שלכם יטביע את ההקלטה. הדבר מתחיל שהמזוזה ליצור במקום זה מהווה ולשמוע להקלטה, ואז להפעיל את אותה בעצמך כדי להשוות את אותה ענין זה שניגנת, כיצד ששמעת. עשה הוא 2 מיקרים ותגיע לקצב ישירות מסביב או מצא את מותו.


לתוך תדאג בקשר ל טופ השיר מילה במילה. spray תוף שלם זה ממש מסובכת ומאוד הן לא יעיל. הדבר שעובד יותר טוב מהווה לעשות את אותן פעימות התוף הראשיות ומילוי כזו או לחילופין שניים אנחנו הכי אוהב. harsh העיקרית שלכם בזמן נרתיק אייפון שיר הנו לקלוט אחר הסגנון בידי המתופף. כך אפשר להמציא מילוי ווריאציות משלכם המתארת את ביטים. וכן, כעבור שתכסה ארבעת כמה שירים על ידי הלהקה, תשלב רק את הסגנון בידי המתופף האהוב רק שלך חומר מסוג בטון המדובר של העסק בין אם החברה שלך מודע לכך ובין נוספת.






Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.