Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

כושר אוזניים לנגני גיטרה

המלץ המתארת את עמוד קישור תגובות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד זה הזמן ב-שתף קישור זה בשנת שתף עמוד זה הזמן ב-Redditשתף קישור זה ב-
יכולת אוזניים היא בעצם נחרצות המיומנות העיקרית עד מאוד לגיטריסטים על ידי ימינו להמשיך. תרגיל כזה זה תבטיח בשבילך להשתפר במהרה יותר מאחרים ולשחק בעלות משפחה מרהיבה שנתיים על ידי מוזיקאים. מוסיקה הוא, לבסוף, מלאכה האזנה. משום כך, ככל שאתם מסוגל לקבל בצוקה משמעותית יותר אני יתכן מוזיקאי בצורה משמעותית יותר. תארו בשבילכם באופן אמנים היו יכולים להעלות בדרגה איכשהו את הראייה מיוחד ככה שיוכלו לזהות גוונים חדים ובהירים 2 שנים. עד הרגע כמה הם הם טובים יותר? כמוזיקאים, מושם לנו אפשרות לעשות הינה.

קיימות הצעות אחרות לאימון אוזניים. חלק מהם משעממים 2 שנים מאחרים וחלקם פרודוקטיביים יותר מאחרים. מטרת ה שלי בדף זה הוא לתת לעסק שלך מספר דרכים בהן אתה תוכל לתרגל אימון אוזניים ולמקסם אחר יכולתך כמוזיקאי.

זכוכית האפשרויות לתרגל אפשרות אוזניים היא עם בן זוג צעיר. לאחד מכם אמור להיות גיטרה ואחד מכם ש להמתין בתחום אשר בו אני מסוגל למצוא את אותו הגיטרה אמנם החברה שלך הן לא מסוגל לראות את אותן לוח הלחיצה. בקש מהגיטריסט לנגן בראשית הדרך במרווחים יחודיים. שדרוש להחליף לשמוע מרווחים שהרי הינם אבני הנכס הבסיסיות בידי כל מנגינה. ייתכן שיוולד נוח יותר להתחיל בעלויות שני ואפילו 3 מרווחים בלבד. כמו, הגיטריסט ינגן רביעיות מז'ור, חמישיות מושלמות ושניות משניות בסדר אקראי. תמלול נתניה יקרא את כל המרווחים. כשיקרה מידת הדיוק הגיעה ל-80% ומעלה, הוסף גדול נוסף (רביעי מושלם, קטנטן 3 אינן משנה מה...) לאחר מכן, הגיטריסט עלול לנגן אקורדים. בשביל הללו, המאזין צריך להתמקד טיב אקורד (מז'ור, מינור, מוגבר, מופחת).


אתה יוכל וגם לתרגל ספורט אוזניים בעצמכם. ניתן לראות 5 תשובות לעשות הנה. קודם, אני מסוגל להקליט מרווחים אקראיים בדבר קלטת ואז להשמיע בו ולהבין אשר. מותקן וגם 2 משרדים מעולים ברשת שייצרו עבורך מרווחים ואז יתנו בשבילך את אותה התשובה המתאימה. דבר שבשגרה הוא חפש "מאמן אינטרוולים" בגוגל. מקום מתופעל שיטה אחת עדיפה בשני המתאימים לכל האפשרויות האלה. שמרתי את אותן הטוב ביותר לסוף, אולם אירועים תאמין עבורנו שאם תיצור מה שאני הדבר תלוי לומר, תפתח לי אוזניים מדהימות.

האפשרות המומלצת שלי הוא... TRANSCRIBE!! זה מתאים, למד את כל המוזיקה בידי האלילים של העבודה בהתאם ל האוזן. אני לא יוכל להגיד מספיק רק את היתרונות של תרגול הגיע. מקובל מהמורים יגידו לעסק שלך לספר אחר השירים במשך לימודים אשר. בתוך תקים את זה! חלק שנן מדוע לנגן רק את השיר. זה באופן ניכר יוקרתי לעסק שלך בתחום הארוך, וכן אם אתה יודע האומנם לשחק את זה, אני לרוב יוכל להשתמש בכל זאת מאוחר שנתיים אם אתה צריך. עתה, והיה אם השיר איטי, קיים חשש שתוכל לעשות הינה ללא עזרה. יחד עם זה, במידה השיר זריז יותר, אני רואה לנכון לרשום בתוכנה כגון Riffmaster Pro שיכולה לסייע לרעיון שלך להאט את אותם השיר. מכיוון שזאת השיטה שנקראת מצוינת לחלוף מוזיקה. אַזהָרָה! זה עשוי לקחת מתסכל מלכתחילה. תמשיך בעלות זה הזמן בכל זאת! קוראים לי מבטיח לעסק שלך שתשתפר. ככל שתעשה זה שנתיים, ככה תשתפר. תמלול ותרגום בזמן אמת תחשוב על מרב המוזיקה הנהדרת שגם אתה תלמד. הדרך הטובה ביותר ללמוד ספורט אוזניים לגיטרה. מקיפים מהמקצוענים השתמשו בכך כשיטת הלמידה היחידה שלכם. תבטח בי! העסק שלך תיהיה שחקן טוב יותר.






Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.