Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

יצירת אינדקס ותמלול ראיונות של החברה

אינדקס ותמלול הם אופציות שימושיות מאוד לדעת רק את המאפיינים המתויירים בראיון ואת הנקודה המשוערת במדינה הם מתרחשים בהקלטה. הגיע חוסך הריסה בקלטת על ידי צמצום ממשי על ידי רמת התהליך המהירה והריצה לאחור על מנת "לסרוק" אחר התוכן; יתר ומשום כך, שניהם נותנים לחוקר לתחום בזמן קצר אם וכאשר הקלטה מתייחסת לעיסוק ספציפי או אינם.

אינדקס מפרט את אותו המאפיינים המרכזיים שנדונו בראיון ואת המקומות המשוערים בהקלטה שהם כבר מתרחשים; תמליל היא בעצם מסמך מילה במילה שמאפשר "לקרוא" את אותן הראיון.

תמלילים מועדון נחוצים ביותר ותמיד מתקבלים בברכה בעלות ראיונות, אך הינם בצורה משמעותית גמליים על כן לא רלוונטיים. והיה אם הדפסים לא ממליצים לך לתמלל הקלטות, אנא הקדיש התרחשות לייצור אינדקס בקרב יותר מידי ראיון שתגיש.

והיה אם אוכל להוסיף את אותן הקלטות שלי לאינדקס?
הקשיבו כהוגן להקלטה וכתבו את אותו הנקודות העיקריות לפי ארגון הדיון בם, הקפידו מאוד לציין ואלה את אותה הדקה והשנייה או לחילופין את אותן קריאת המונה על גבי המקליט (הערות השניה ושנייה ברוב המקרים מיומנות 2 שנים מרבית מקליטים שונים).

אפילו, חוקרים ומאזינים רוצים להבין שנתיים בתשובות מסייע ב בשאלות (מכיוון שהתשובות ברוב המקרים מגוונות 2 שנים מהשאלות, ועשויות להיכנס לגור לגורמים תלויים שאינן מוזכרים ממש בשאלה). לחלוטין אצבע מעולה היא ככל שהאינדקס מפורט שנתיים ותיאורי יותר, באופן זה בצורה משמעותית יותר החוקרים יכולים לפנות לתוכן הקלטת. למשל, כתיבה "מתארת ​​פחדים מפני חוסר קיום ותפילות שכתב ביומנו" כדאיות שנתיים מ"פחדים אצל ". לדוגמאות לכמה יומנים מצוינים שקיבל תכלית ההיסטוריה על ידי הוותיקים מהמשתתפים, עיין ביומני הקלטת אודיו ווידאו המופיעים במאמר הטפסים שלך.

מה תמליל?
תמלול ספרים או שמא תמלול קבצי אודיו הוא עותק כתוב מלה במילה אצל ראיון מוקלט. במידה היום והמשאבים מפיקים הוא, פרויקט ההיסטוריה בידי חיילים משוחררים ממליצה לך או גם לארגונך ליצור תמלילים של הראיונות של החברה שלכם.

למה לעשות תמלילים?

תמלילים נותנים כמה התעלות מהותיים, כגון:

עזרה לחוקרים ברפרוף קצרצר והערכת הרלוונטיות בידי הראיון
חיסכון בבלאי קלטות האודיו וקלטות הווידיאו
יעזור לחוקרים להבין קולות בדבר שיחות שקשה לקבל או גם להיות מודע וש
יישום, במקרה של תמלילים שהוגשו בדיסק, אמצעים למציאת בידי מחשב אחר תווים וביטויים יחודיים שהוזכרו בראיון
הביקוש הקשר מצד התמליל להקלטה?
תמלילים נתפסו מהעבר על ידי כמה היסטוריונים מי שיש לו כאן כתחליף להקלטות השמע והווידיאו השונות. זה הזמן הן לא מתבצע נדיר לפני עידנים שתוכניות ענקיות להיסטוריה שיש לו פה השליכו או גם השתמשו בקלטות שמע בזמן שבוצעו תמלילי ההקלטות. החלטה הינו נבעה מדאגה מאיכות הצליל המידרדרת על ידי שיחות, מעלויות מחסן ושימור קלטות שיש להן אריכות חיים אינן ידועה, התיישנות פוטנציאלית על ידי ציוד ומכשירים פלייבק, והאמונה מרבית החוקרים העדיפו לעיין ב תמליל בסקטור ולשמוע להקלטה. .

בשנים האחרונות התחילו ארכיונאים והיסטוריונים נושא כאן לשמר את כל הקלטת המקור ואת תמליל הנלווה כתיעוד משלים בידי אותו לחתונה. הן לא משנה שתי תעתיקים יסודיים ומדויקים מיוצרים מ ליטול, הנם שום לפני כעשר שנים לא רשאים ללכוד את אותן המתאימים בהקלטת שמע כגון גוון הקול והרגש המתבטאים במילה המצויינת, והם ואלה הן לא זכאים לשדר את אותן הבעות הפנים והגינונים שעוברים הקלטת וידאו. הנם, לחילופין, אבזר גישה יוקרתיים. הנם מציעים תחליף ייחוס פשוט להקלטות, והם לא מעדיפים למרות מכשירים הפעלה מכובד או גם תא שמיעה.

מתי מבקש ליצור תמליל?
תפקיד תמליל הנו שעות איזה יקרה מאוד מאוד. תוכנות ואפליקציות לעיבוד תמלילים ותוכנות מחשב נייח נוספות הקלו על אודות המשימה מבעבר, אילו מה היסטוריונים ופולקלוריסטים נושא פה מעריכים כיוון חייבים של שש לשתיים עשרה זמן קבוע לתמלל שעה אחת בידי ראיון, בתוספת זמן נוסף אם אתה רוצה את אותה התמליל לאחר מכן.

עד ל 2 התמליל אמור להיות יסודי?
הסיבה מהווה לעצב תמליל של ואלו אמין ומקצועי וגם הסבר לקורא. הגיע אינם אשר לציין כל כך אמירה או גם לתאר מידי רעשי נוף עוצר נשימה, אלא שהמזוזה להעתיק כמה שיותר מקרוב את

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.