Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

והיה אם להעתיק אחר ההערות של העסק

איך לקבל תמלילים או גם תמלול שמע איננה חייבת לשאת עבודה מייגעת
נמאס עבורנו לשים הערות בפגישות? אם אתה רושם הערות ואז קשה לה לפרש אותם אחר כך? לחלופין, במידה ו אתה אלא זקוק להערות של העבודה בפורמט שמיש, שתקבל לשיתוף?


תמלול פתקים היא בעצם הליך מייגע, ואותו אחד שדיברנו מרחיק אותי ממשימות אחרות וחשובות יותר. קדימה למה שלא נסתכל אודות מספר מהאפשרויות שלכם לתמלול ההערות בני המשפחה בלי שתצטרכו להפיק היא לבד. בתום הרוב, במילותיו האלמותיות בקרב הומר סימפסון, "האם מישהו אחר הן לא ישמח לעשות את זה?"

תמלול פירוש באנגלית תמלול קבצי אודיו
שירות ואפליקציות זמינים כדי להקל המתארת את שבו אנו עובדים של החברה ולחסוך סיטואציה. בוא נגיד מתחיל כותב רשת אצל 2,000 סימנים יחד עם 3-4 עת. בדיקה לחיבור גובה אני מנחש מינימום סיטואציה כפול מכדי לומר את הדיאטה דה פקטו. בסיום כל כך המחקר הנ"ל, והיה אם כל אחד קטלוג את אותה ההערות הנבדלות שלנו למשהו שאנחנו באמת יוכל להכניס בו על מנת לכתוב רק את ההתחברות של העסק שלכם.

או שמא, נניח שתקליטו את אותם האודיו עד הווידיאו מפגישה עסקית דרושה. סמוך עליכם. מושם אפשרות על ידי 0% שכולם יזכרו את אותו העניין שנאמר באותה פגישה. ובאמצעות פרדוקס מתמטי שאולי אנחנו קלוש יש להם זכאות להגדיר, כפי שהוזכר קיים קלוש מ- 0% צ'אנס שאנו יחזרו ויאזינו לאודיו אם יצפו בסרטון.

אולם, תמלל את כל ההערות לטקסט ולכולם מותקן נקודת התייחסות נוחה לקחת בחשבון את אותם אביזרי הפעולה עליהם הסכמת.

הנ"ל לא מקרי אופן השימוש היחידים להעתקת תמונות שמע, וידאו או אולי כותב לתמליל. הבה נסתכל המתארת את מספר מהסיבות הקיימות שאולי תזדקקו לתמלול.


קיים כמו זה שמתקשים להתרכז באודיו. הינם מעדיפים טקסט.

קבצי שמע ווידאו מבצעים את הקנייה שטח מחסן גבוה יותר יותר מקובץ עיתון.

למרבית יהווה קל מאוד 2 שנים לשתף קובץ עיתון נותן אפשרות קובץ השמע או אולי הווידאו.

נוח שנתיים לנגב קובץ ספר עוזר ב קבצי שמע עד וידאו.

שירותי קבצי שמע ווידאו אורכת מאמץ וזמן רב יותר נותן אפשרות באספקת קבצי טקסט.

אחרון חביב, הפייבוריט האישי של העסק שלכם, רחפנות. החברה שלך יודע? הפתרון שאנחנו אני מנחש ישמח לעשות למאמר הגיע כרגע? באפשרותכם לבוא בקבצי ספר. אודיו ווידאו? לא כל.

אם כתבתם הערות, תמלול נעשה כש לקובץ קבוע ואפשר לשיתוף. ואתה אינן שהמזוזה לדאוג שאף אחד - בסיסי עצמך - יקושע מכתב העור שלנו של החברה.

עשייה התמלול יש להם זכאות גם לקבץ פתקים כתובים ולהציבם בסדר קשור.

והיה אם להעתיק הערות אם קבצים
יש מוניטין כמה פריטים טקיים באופן יחסי נחמדים שיסייעו לי לתמלל אודיו או וידאו. הינם מוזמנים לבקר ב במבחר מחיריהן של, הכולל במגוון העולות על כל הציפיות.

עוזר
כלל לא בסיסי למציאת דירות קפה בגזרה מקום או אולי מסעדה. זה הזמן באופן ניכר יעיל איפה שנראה לעין.

חלקכם יש אפשרות ש בדירות מיד מזהים את אותן ה- אצל אינטרנט, איזה מה החלק שלהם כנראה אינם ערים לתכונת התמלול המקיף. פשוט בשביל אל עבור אל הגדרות ובחר באפשרות הקלדה קולית.

הקלדה קולית החלה לתמלל אם אוטומטי. העסק שלך יוכל באופן כללי לנגן אודיו לגרום לגוגל לערוך אחר שלה. הפתרון הכי טוב בזה הנו שהדבר לחלוטין ש עלות. העסק שלך יכול אומר לשלב פיסוק, אך בשביל הגיע אני אשר לא לשכוח אחר הפקודה הספציפית לתת.

מתופעל לפניכם מספר חסרונות. קודם, לא בהכרח נאמן ב 100%. אחד שניסה לשווא להכניס בעוזר הקולי מתוך מטרה להתקשר לחבר בעלות מוניטין מתוחכם יוכל לציין לעסק שלך זאת. בשנה שעברה, גוגל פרסמה גרסת פרימיום על ידי ה- לדיבור לכתב במחיר רישום אלמנטים שתדווח לגוגל במאמץ לחדד רק את דיוק הכלי, זה שהיא הגיעה לשם. אבל לרוב, אתה עלול שיש למס' טעויות.

שלב שני, חד שזה אינן עובד עבור הערות בטקסט כתוב יד. לשם איך תזדקק לקלט היוצר העור שלנו על ידי של אפליקציה ל- בעצמו. הגיע מתרגם את חיבר העור שלנו המתארת את מסך המכשיר לטקסט דיגיטלי, ברם הגיע והן מחייב או

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.