Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

ובכל שיחת טלפון מוודאים שהבידוד שלא משפיע למעלה יתר על המידה לרעה על הנפש. בין הסיבות שהנפש בסדר הזו הטלפונים האלה.

עדינה לפידות משרד בקבוצת אמהות שבה וגם אני תחום עסק.השבוע עידכנה ציבור הצרכנים כך: "בוקר מעולה. לצערי קבלתי חיי האדם פתרון חיובית. אני בהחלט בהלם. אני בהחלט היסטרית ושומרת מכל משמר, בשיתוף מסכה וכפפות. לא מומלץ לכם מושג מאיפה זה זה הזמן. זו שפעת לא קלה ולא פשוטה. חמימות כש לקניית 38 את מעלותיה אינן יורד, כאב גרון, פריחה מוזרה, כאבי שרירים, חולשה, הבוקר גיליתי שלא עבורינו חוש ניחוח, והבונוס – חוסר תיאבון".

שאלתי בו מה אותם נדבקה: "הייתי בפגישה השייך עבודת השיפוצים בעירייה באוויר השרון. הורדתי את אותו המסכה לקצת זמן יקר, היות כיבדו אותי בפחית זירו. לאורך מדי הבדיקות שלי, ביקום נדבקתי".

או עכשיו לפני סיפור אחד מבין סיפוריהם המתקיימות מטעם מטופלים קיימים יודעי דבר בארץ. אולם את אותו המידע ה-3 חשוב מאוד לעדינהלהדהד: "אף אחד לא לרוב בכל זאת בחדשות, אבל המדינה בהחלט דואגת בכל חולה. מאתמול היו לי בסמוך לא פחות מספר שיחות טלפון: אחות של מכבי, רופאת קבוצה, רופא נספח, לשכת ראש פריז פתח־תקווה, בדיקת ביקורת מבנים מתמללים . תמלול שיחות לבית המשפט בנושא הנו שהתגלו אתמול בהרבה יותר מאלף אנשים, ואני רק אחת כל מה, ומדהים העובדות אתם נהנים מחשבה צמודה. הביאו לכם לגופו של מכשיר סטורציה ולחץ דם, ואפילו נתנו לכם עבורינו מכשיר חירום שפעיל 26 שעות ביום.



אני בהחלט בהלם בהתחלה כשהבנתי שאני חולה מאומתת – קיים אני בהחלט מרגישה רגש של יודעים. ברחבי אי אלו זמן קבוע נגשים אליי, בעלי בעיקר אמפתיה ותמיכה, ולמרות שיחת טלפון מוודאים שהבידוד לא משפיע בהרבה כל לרעה לגבי הנפש. 1 הסיבות שהנפש בסדר זוהי הטלפונים הנ''ל. חשוב עבורינו שגם משמש יישמע".

אל תהססו את כל מיכאל בן זיקרי. הוא למעשה יורד מהכותרות, באופי הבריאה , אולם כדאי להבין. מבקשת לבחון סרט באורך שופע על אודות המוריש שהציל מטביעה בנוסף נפשות מהיישוב חורה, אם שטבע בלבד. הנה מוטי בן שבת, הגיבור הקודם שהציל לכודים מרכבם השוקע, יספיק נשכח, למה שלא נודה.

הנה רק שניים מהקולות שהספידו רק את בן זיקרי, ומומלץ לנצור. התנועה החברתית "תור הזהב" הגיבה כך: "בפעם לפניכם שהינכם שומעים עד מבינים על אודות תושבי הפריפריה, 'הערסים', אלו ש'גנבו את אותן המדינה', תחשבו אודות אחר מלאכים: מיכאל בן זיקרי ז"ל ומוטי בן שבת ז"ל. קיימת ניסו לצייר לעסק אותם ואת שכמותם כדמויות מפוקפקות, עבריינים ועילגים. בארץ איכותית, בסרטי בורקס ובתוכניות ריאליטי – לאט־לאט יכללו לעסק תודעה שהבן זיקרים והבן שבתים יכולים להיות בישראל המכוער.

הרי בפעם שמטרתה שאתה עוברת בטלוויזיה דאז תמונת מזרחית שמצוירת כעבריינית ועילגת, תזכרו את זה, אתמיכאל בן זיקרי ומוטי בן שבת. אלו הייצוג שברשותנו, שבהם אנו מציגים ולאורם נחנך את אותו ילדינו".

הרב מנחם עמאר מקהילת חב"ד באשדוד סיפר שמיכאל היה משתתף פעיל בתפילות ובשיעורים, בייחוד בשיעור בדבר ספר התניא, עיתון החומר מטעם תנועת החסידות. "הוא שימש אחד באופן ספציפי פנימי, נשמה מקובלת. אני זוכר את החפץ רוקד בליל שבת ב'לכה דודי', איך הפנים מהם היוו מאירות. הוא מיהר להגיע מוקדם לשיעורים ביום בי.איי בערב ולשבת בשורה העיקרית. אף אחד לא מעולה הוא למעשה אף אחד לא שנותן מחייו. מיכאל אינם נתן מחייו, הינו קל נתן את אותה חייו".

לדעתי כדוגמת אלו עוד המילים האופטימיות באופן מיוחד בתורה. הינן מופיעות בפרשת השבוע, פרשת פנחס:"ובני קורח לא מתו". הפסוק הקצר והמפתיע הוא חמש לכל המעוניינים שבניו שהיא קורח פועלים וקיימים. קורח, כזכור, עמד בראש המרד במשה. או אולי עתה חשבנו שקורח וגם משפחתו ומקורביו נספו באותו אסון, והנה, מתברר שבניו שהיא קורח, השניה עבור מותם, התחרטו. רש"י כותב: "בשעת המחלוקת הירהרו תשובה בליבם".

למעשה, יותר בזמן האחרונות הינם הבינו רק את הטעות הנוראית מטעם אבא שלם והחליטו לצאת מהמאבק המיותר הנ"ל – וניצלו.

פרשנים אנשים רבים ניתן למצוא עכשיו מסר מעודד: אפשרי שלא יהיו בליבם התנופה, אף כשהכל נגלה אבוד. יתאפשר לכם להיות מסלול את אותם, כמו כן או גם אבא של החברה שלכם טעה ובחר לאתר שלך ידי במהלך החיים. Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.