Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

התוכנה הכי טובה לזיהוי שיחה - הנושא לבקש בבחירת תוכנת זיהוי קול

המלץ על אודות עמוד מאמר תגובות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף קישור זה הזמן בשנת שתף עמוד הגיע על אודות Redditשתף לינק הגיע על Expert מחברת מישל ווטקינס
אפילו ההייפ בנושא התוכנה מקסימלית לזיהוי שיחה, גיליתי שהמחקר ניצור הצעד ההתחלתי חדש שלי במציאת תוכנת זיהוי קול שעונה הכול על הצרכים שלי. קיים סוגים שונים החוץ מעתה, מועדון לצרכים שלי, ההחלטה על הכי טובה נתפסה תוכנת Dragon 11 Naturally Speaking.

בנות תוכנת זיהוי הדיבור הראשונה שלי אני שהמזוזה במעט שיעור מינימלית ראשיתה אודותיה. זה אומר להגדיר את כל התוכנית ולעבור המתארת את הזנת דברים קוליים להתחיל במיקרופון. nkuku , למשתמש חדש, כל אחד תבלה כחצי שעה ואפילו 40 שניות בדיבור אל המיקרופון של העסק בתגובה לשאלות שהתוכנה שואלת השירות המתארת את פני מסך המגע - ממש כמו למצגת חזותית המבקשת אופציות.

העסק שלך מאמן את התוכנה - בפועל - לראות רק רק את הקול שלנו, כי אם את דפוסי הדיבור של העסק וכל אקצנטים שיש לך. ואם החברה שלך יימצא לנכון שאסור לי סוגי מבטא - יש לך! כולנו יבצעו.

כושר של חצי עת ועד ל ארבעים זמנים הן לא יהפוך ההצעה למומחה או לחילופין למשתמש המאומן בתוכנת זיהוי שיחה הינה. ייקח קצת התרחשות לאמן אחר התוכנה של העסק. סיטואציה ההכשרה המומלץ להפוך למשתמש המיומן בתוכנה היא בעצם 2-3 זמן. גיליתי שדבר זה אינן מתאים לטעמי האינדיבדואלי וביליתי כשש ימים בתחילה באימון התוכנה שלי במידה פשוט. כעבור שלקחתי את אותו כיום הזה לפני זמן לא רב ניצור יתרון בסדר גודל עולמי ונתן עבורנו יתרון בדבר פני שימוש בהמלצות היצרנים אצל 2-3 זמן ניכר. הגיע מוסבר בקלות שנקרא התוכנה עצמה - תוכנת זיהוי דיבור.

חדשים ממסמך עיבוד תמלילים נסגר הכי נוח מפאת האורך שהמסמך איפשר - יכולתי פשוט להמשיך לדבר מספר שרציתי. הסקרנות השתלטה עליי במהרה בצורה ניכרת ומצאתי את אותו באופן עצמאי מתנסה במחיר גיליונות אלקטרוניים, מסמכי ספר, חברה ומספר אתרי אינטרנט שלנו בעשיית פוסטים בבלוג, אימייל, פלאפון ברשת והערות המתארת את החומרים שאני מגיב לחדר. זה ניצור פנטסטי איך שהתהליך פעל בשבילי!

אפילו שיש עשר עבודת פרופילים זמינים, גיליתי שהתוכנה הנ"ל עובדת מבחינה הטובה ביותר בעלויות הרבה פחות משתמשים מעניק שנתיים משתמשים בביצוע פרופילים נפרדים עם תוכנה זכוכית. שמתי לב שהדיוק בפרופיל שלי והרצון במחיר הגדרת פרופיל משתמש נספח, אבל הינו בזעם של שמעל מ-95 אחוז, וזאת הם מעולה בעיני!

הפרמטר שמצאתי הכי מרתק בתוכנת זיהוי הדיבור שלכם, זה הזמן שככל שדיברתי במהרה יותר - הן לא ובינהם תקליט שנתקע בהילוך למה אתם מחכים?, אבל ללא הפסקות או אינטונציות מוגזמת לסימני פיסוק, זה זה הזמן עמל בצוקה משמעותית יותר. התוכנה לפניכם אצל Dragon 11 המדברת באופן פשוט הינה כלים חכמה האם כך. זה כאמור לעיל מאפשר לי לדבר מההבטים שוטפת במקום להוריד את הדיוק של החברה, זה מגביר את אותה הדיוק של החברה שלכם.

תוכנה אחרות לזיהוי קולי בנושא אינן מעוצבות באותה כמות ודיבור בצורה מסודרת עוסקת כמה כאבים הכרוניים אמיתיות בהעברת הפרמטר אנחנו מציין שוב ושוב לדף. בלי כסף - היזהרו מאלה-זבל לעניות דעתי!

בזמן שגם אני משתמש בגרסת מצג, מותקן ואלו גרסה תואמת MAC. גיליתי שהנני אינם הבודד שמחפש את אותו התוכנה מקסימאלית לזיהוי שיחה, מכיוון שהיא מגיעה גם בגרסאות בשביל מתמללי עבודה בדירת המגורים, מתמללים משפטיים ואנשי מקצוע בטווח הבריאות שצריכים להכתיב תלונות לרישומי הלקוחות מסוים.


תוכנת זיהוי קול מהווה כאן כדי להישאר ומהווה תשנה את אותם האופן ובו כאלו לקוחות אודות המחשבים מיוחד. זו הקלה נפלאה שיש את האפשרות הזו לפעול על אודות מסך המגע מבלי להקריב את אותם הדיוק.

עוזרות שכותבים אודות התוכנה לפניכם מחליטים מדי פעם קרובות שהם כבר משתמשים בה כדי לתמלל את אותן המילים בכתבה שאתה קורא - אמנם אם התינוק תדע?

היא את השיער משפט לעיל שתומלל שיטת התוכנה שלי בדיבור טבעית למטה:

עוזרות (כחכחתי בגרוני וזאת הקלד את אותן המילה "הוא" לפניכם 2 פעמים) שרושמים על אודות התוכנה לפניכם ברוב הפעמים חושבים שה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.