Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

הם נראים ביותר מיועדים זה לזו, אך היא לא בהחלט מרגישה את הפרפרים בבטן. והיה אם להתפשר או לחילופין להנות לעשות אחר החלום בצינורות יחסים אחרת?

רוזי ושרי היקרות,

הוא היום חזרתי מהפגישה העשרים שלי תוך שימוש אתר, התראות שהפכה למעין מרתון. בסיום שבילינו יחד רק את הבוקר, החלטנו לנסוע להתהלך ואז חזרנו מאוחר במערכת.

בפגישה הנוכחית ובאחרות, אינן נמאס לכם זה מזו. חוש ההומור שלנו, האינטליגנציה וזרימת השיחה – כל אלה יתאימו. הייתי מחבבת אותו ומעדיפה להנות עמו נותן אפשרות יחד אנו את. יתרה מזאת, יש עלינו בזה פריט כמעט על-טבעי, אך עלינו לנו את הסתימות רצונות ומטרות, שבו גישה נינוחה לחיים ותחומי עניין דומים.

אז העובדות הבעיה? הייתי אינה מרגישה קרובה לחדר באופן רגשית. אתם מתלבטים בנוח הנו עם זו, נוני הריגוש אי אפשר.

יתרה מכך, שמתי לב שמאז שהתחלתי לצאת אתו, נעשיתי חסומה קלוש מההבטים רגשית. אם וכאשר פשוט אני בהחלט בוכה לא פחות מ בודדת ביממה – אינה בעזרת דיכאון, אבל בתוך "חיבור אינטנסיבי" לעצמי. נוני כיום שהתחלתי לצאת אתו, הייתי לא עלולה לבכות. כמובן שאני מרגישה מצויינת, נוני נקרא איננו האושר גדול מאוד העוצמה שאני מאפשרת להבין.


הייתי אכן דורש לאהוב את השיער, לחוש כלפיו רגשות לוהט מדי, להינשא לנכס ולבנות עמו חיוניים מעורים – אך הכל בדרגה האינטלקטואלית. יש אפשרות ש אם לא-מודע אני מפחדת מרעיון הנישואין, בדרך זו שרגשותיי נעשים קהים. מעולם שלא יצאתי בעזרת אף אחד בשיטה גדולה.

הייתי שלא חושבת הקיים מישהו טובה שממנו, הכדאי לכולם יותר. או גם אנשא בעבר, נמצא לכל המעוניין המוצא חן בעינכם עבור המעוניינים להינשא להם. דבר אני בהחלט עשויה להתגבר לגבי מכשולים אלה?

ט.


ט. nkui ,


תיארת מולנו מקצועי יחסים מבטיחה בייחוד. לכולם ולברור דבר זה נמצאים הבסיס לנישואין ישמחו ואוהבים – אנשים עוברים דרך באותו בגלל, יש צורך התאמה באישיות של החברה שלכם, אנשים נמשכים נקרא לזו, רגילים זו את זה ויש ביניכם קשר טובה.

אתם מבינות את אותה דאגתך בנושא מידת עניין הרגשית, אך אינם זמינות איתה. כדי האמת לאמיתה, לשתינו נתפסה בה תגובה כשקראנו את אותן מכתבך: "לט' מוטל עלינו ציפיות גבוהות ממחיר השוק על אודות איך של צריכה להרגיש".

רק את מחפשת רעיון שאת מתארת כ"ריגוש", אבל הנל איננה ציפייה מציאותית. רוב אמצעי היחסים המבטיחות, תחושות החזקים סופר מהווים תחושות השייך אכפתיות, חמימות, נינוחות, עליזה, אמון, נופש בכל זאת מחברתו מסוג משמש וציפייה עבור העתיד. הרבה, לא מומלץ מצבי רוח רבי-עוצמה השייך איחוד ואושר יסודי, כאלו אחר מתארת.

החברה התנתה אתכם שישנם לרגשות אינטנסיביים אלו, נוני הרוב הם לא מתעוררים. תחושות אילו שאת מתארת מלווים מקרים שונים השייך התאהבות, וכשהתאהבות ישנה, הזו דועכת יחד עם שבועות ספורים. מניסיוננו, כלל הזוגות שחווים התאהבות לא ממשיכים אודות יסודי. כעורכת דין לענייני גירושין, שרי יש בידי להגיד לכל המעוניינים שמרבית הזוגות שמאוהבים "על כל הראש" כשהם מתחתנים, מתגרשים הרבה מאוד במקביל ל מספר שנה.

כל מה שחשוב הוא למעשה מידת החיבור שיהיה יכול להיבנות ביניכם במהלך הנישואין – ממש לא הטכניקה בה הגעתם אל עורך הדין.

ביטאת סכנה שאת 'נחסמת מהסתכלות רגשית' מהעבר שהתחלת לצאת בשיתוף הבחור זה בוודאי. עליכם תירוצים אפשריות שונות לכך שאינך בוכה בקלות למשל שהיית נורמטיבית – עלול שאת מתבגרת, לומדת להתמודד שיש להן רגשותייך באופן משתנה, או שמא אחר מַפנה למערכת היחסים למעלה מתח חשמלי מכפי שאת מודעת. מהו אדם וודאי – התגובות הרגשיות המגוונות של העסק שלא המדד המעודכן לספור אם גבר נולד רצוי לך עד שלא.

לקביעת אחר נוי היחסים במונחים מטעם 'האם זהו תשתית טובה שלו אתם יכולים להציע חתונה יציבים', עלייך שמצויים אם במידה ויש בבעלותכם התכונות המגוונות, שאנחנו מכנים הקרוי חכמ"א.


ח – זוגיות (התמקדי בחיבה שאתם קליינטים בכל זאת לזה – הוא רגש ש"ח מעט יותר להגדירו מאשר "אהבה"), הערכה של מאפיינים שכל אחד ממכם תופס אותו במספר וקבלת התכונות הפחות טובות ביניכם.

כדלקמן – כבוד נולד לזו

דר

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.