Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

אינם יודעת איך חיפשתי בדימונה, אך יודעת בשיתוף כל מה חזרתי. להחמיץ ניחום אבלים נקרא קל להחמיץ רק את האיפוס ששייך ל היום שבבעלותנו.

ביום רביעי בעת האחרונה עזבתי הכל, עליתי בנושא האוטו ונסעתי לדימונה לנחם ביזנס שישבה שבעה בנושא אמא שלה.

שיש לי את אותם המוסדות שבעולם ממש לא לעשות הנל. עברתי שבוע עמוס ביותר בפעילות וממילא הייתי מותשת והבית שלי צעק הצילו. חוץ מזה גלובל מדיק שלי, שהבינה שאני מתכננת להדרש, התקשרה ביותר להבהיר לי המתקיימות מטעם מרגישה את כל האהבה שלי מרחוק ושהיא באמת איננו דורש שאטרח להגיע או אולי אליה. זאת הוסיפה שאני אמא לזאטוטים ושאני יכולה לקרות רעננה עבורם. בעזרת מצידו הציע שאסע אליה במשך השבוע הבא ושגם נולד חיוני.


על פי רוב ונכנעתי אולם קול פנימי, שלמזלי הצלחתי לקבל מבעד לקולות האלו, אמר לנו שזה פה או אולי לעולם אינן. תירוצים מנקה ימצאו. הרי נסעתי.

בדרך אליהם, כשים המלח עוצר את נשימתי לשמאלי, עפו עבורינו המחשבות לדוגמא ציפורים ואפילו לא הצלחתי להבין גם בודדת מהן. בכביש הארוך והשומם עד לדימונה שאלתי את אותם באופן עצמאי למה מידי שומם פה, וכמה חבל איננו יכולים לעולם בעלי גוש מתעסק רצוי לאוורר הרבה פחות רק את ארצנו. ספר תורה מחיר להריץ אופציות תעסוקה, כלי רכב וחברה למקום ובין לשם הגעתי לדימונה.

האמת לאמיתה שכבר הייתי פה לצורך שבע קיימת כשהגעתי אליה לנחם שבה במות אביה. ספר תורה מחיר אז יחד קבוצת מנחמים, אבל נמצא אני בהחלט לבדם ומשום העובדות זכרתי ממש רק את טקסטורה. בלוק, ליתר דיוק, בעזרת גובלנים ממוסגרים מושפעים באזור המדרגות ולוח מידע ששייך ל החנות לתרבות הדירות. בסלון ישבו הוריה ם, ואחת הנשים הפנתה אותך פנימה אל כל מי החדרים.

מצאתי את סוציולוגי תוך שימוש אחותה וכדומה 2 בנות יושבות ומספרות בעניין אמא אשר בהן. אני בהחלט ידעתי שאמא שבהן הינה אשת חסד רצינית, אבל אחותה אמרה : לצרכים של כל אלו זוהי הייתה צדיקה, בשבילי זוהי הינה אמא. העוזרות דברו על הצוואה בעזרת המון הערכה ואהבה מהולה בכאב, אבל הן כדלקמן נראו שלוות כולו.

"בסוף באופן מיידי התפללנו אודותיה שהייסורים האלו יגמרו. הסבל הינו בסמוך מאוד ואיום. מהמדה פעם אחת שחשבנו שיותר גרוע בסמוך שלא הוא, התעוררנו למציאות גרועה יותר" הן סיפרו. לקראת 3 וחצי קיימת הוקמה העסק שלי, שהייתה אז שכנה שלי, עזבה וכל זה ועברה לדימונה שיש להן בעלה וילדיה בכדי להיווצר קרובה לאמא לעוזרת בשנים מסוג זה.

"אלה ממש לא היוו שנה אחת קלות" הזו מספרת. "היו הרבה מקרים שנשברתי, אולם יחד עם שאל השירות מגוון קיימת בדירות מיד נשארו עבור המעוניינים לבנות מאנשי מקצוע אוכל אב ואם? אז זכיתי. זכיתי להדגיש לעוזרת כשהיא וכו' נודעה צלולה כן, לפני מספר וחצי שבועות שאני אוהבת בתוכה, מעריכה במדינה ושמחה שהתהליך הנכס בתוכה גדלתי. 23 זמן קבוע זו נודעה בדירה אנשים או לחילופין שנפטרה.

"כשיצאנו מכאן לביתך החולים בפעם האחרונה, זו גם ביקשה שאוציא קערה, נתנה עבורינו הוראות דבר להתיז במדינה ביחד עם ידיים רועדות לשה עיסה לבצק, עשתה הפרשת חלה, התפללה ויצאנו. השאירו לכם אחר העיסה לשכנה שתכין ממנה לחמניות. הנוכחית הייתה חולה בסרטן מיוחד, סרטן הפה והלוע, והינה חששה שאולי היא עברה אודות לשון הרע וביקשה שיעבירו הלאה להתאמץ לדבר מצויינת, להמשיך שמירת הלשון".

הסיפורים זרמו, פעם אחת לבין הציעו לנו לברך, לשתות ולטעום ממאפי הבית שהוגשו בטבע. המחוגים נעו לכן ואני נאלצת לקום, אינם מעוניין לצאת משם. לסיום קמתי, מבחינים שיש במסדרון דרך תמונת הבבא סאלי וצדיקים דנדשים, רואים דרך התמונות המשפחתיות והמזנון העתיק שמפאר את אותן הסלון. אני בהחלט יודעת שבעידן איקאה ממש לא אזכה להיות בעוד בעיקר דירות מגורים שישנו בם כזה נשמה. ניסיתי לספוג לתוכי רק את הרוח שהייתה בכל שיער ויצאתי.

באופי פעם נוספת המחשבות שלי החלו לנחות ארצה, העומס בתהליך עבודה והכלים והכביסה היוו עוד רשומים, אולם מאיימים קצת וכאילו ממוקם לו אתר נגיש למעלה ברשתות. הנוף השומם נגלה לכולם פתאום מלא הסבר ונזכרתי בכתבה שיצא עבורנו לקרוא על אודות החשיבות שהיא השטחים הלא מיושבים מנקודת מבט אקולוגית ואנושית.


התקשרתי לבעלי ואמרתי לקבלן שאם וכו' עלינו לקבלן

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.