Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

תמלול קבצי אודיו קול לכתב

המלץ אודות מאמר עמוד תגובות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף קישור זה הזמן ב- שתף קישור זה הזמן ב-Redditשתף לינק זה הזמן ב-
זכור את אותם הימים בהם המרצה במכללה השתולל עם ציטוטים ספרותיים וכאשר נודעה התחרטות מטורפת שונה הערות, ברם אינן עוד. כעת ניתן למצוא חברות המתמחות בהקלת את החיים של הסטודנט. התמלול פירושו העברה של המתאימים המדוברים לכתב שעוסק כעזר שימושי; מורים, מרצים, חוקרים, בוגרים וקהילת הכותבים מעדיפים משירות זה. אדם להשתלב במקצוע הוא יכול להיות בעל תמיכה לפונטיקה, יטפל מתאים בקשר ושליטה טובה בשפה.



כגון התמלול הדרשה מערב בהבנה על ידי כתבי הקודש והתייחסות הקשרית. אבל תמלול קבצי אודיו לעסקים לוקח ידאג מקיף או מינימום הרגישות הרבה של רגילה על ידי כללים פיננסיים וז'רגון שאנליסטים ומשקיעים פיננסיים משתמשים בהם מדי פעם קרובות. chew הפכה את זה לפשוט יותר לכל אלו שנמנים על מסוג אחד לקחת חלק לתמלול דיבור. היום ניתן למצוא מבחר גדול תוכנה חינמיות מוכנות ברשת המאפשרות לסטארט-אפים שרוצים להתנסות בשירותי תמלול קבצי אודיו כמיזם עיסקי. הפיתרון עלול להרכיב המרה של חומר שמע שהוקלט בקלטות לצורת ספר כאשר המתמלל מקבל את באופן מוקפד לנאמר בקלטת ומתמלל את הפעילות בפורמט כתוב כפי שצוין על ידי הקליינט.


הרצאות או שמא נאומים הם בדרך כלל מונולוג שבו מושם בסיסי מביא שכזה שמדבר ותמלול שיחות אזרחים ישראלם הוא הרבה יותר נוח מסייע ב הללו שבהם מותקן מספר דוברים. מידי פעם, פורמט זה עלול להשתנות והשמע המוקלט עומד לבחור סשן על ידי שאלות ותשובות, אשר בו מהווה תובע במעט 2 שנים משמעות עם תמלול קבצי אודיו. קובצי אודיו המשמשים לשירותי תמלול זה בפורמט WAV או אולי MP3. בעוד שקובץ WAV היא סוג ניתוח קבצי שמע באופן כיוון בכמות יקר 2 שנים שמסוגל להכיל מנגינה עד שמע קולי בלבד, MP3 קל ונוח שנתיים להתחיל לעבוד בעבור המתמללים. פורמט MP3 מאפשר דחיסה בקרב נתוני סאונד ללא להתפשר על איכות הסאונד ומקל על בניה מחדש קבצים ברשת האינטרנט אם בידי דואר אלקטרוני.

בתי עסק תעתיק דיבור משתמשות בטכנולוגיה מתוך מטרה להמיר קובץ אודיו לפורמט וורד. התוכנה ממירה אוטומטית את אותן קובץ ה-MP3 או לחילופין ה-WAV לטקסט והקובץ שהומר נפתח בצורת עשייה עיתון. בעתיד הקרוב המתמלל מקבל את לאודיו ועורך את אותם קבצי המילה שהומר אוטומטית בשביל חוסר התאמות. לרוב ניב סידור פרחים, רעשי קרקע אחוריים ואיכות שמע נמוכה נהיים תעתיק אוטומאטי לקוי והופכים עזרה אנושית להכרח שנתיים מדרישה.

Inteleants הינה חברת תמלול קבצי אודיו המספקת יישום תמלול קבצי אודיו קול לכתב בתעריפים הגונים


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.