Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

קיבלתי אולטימטום: יש לך 6 חודשים לחפש אחרי לי אישה יהודייה, או גם שאני מתכנן להתחתן איתה.

מספר ימים מי, מבלי הכנה לפני הזמן, סטיב התקשר לארץ.

"אחד מהחברים שלי היה בתוכנית הרווקים שלכם, וכעת נולד נשוי באושר. נולד אמר שהתהליך בסדר או גם אני אתקשר. יתאפשר לכם להרכיב איתך פגישה?"

בכלל שנות ההוראה והעבודה שלי יחד בני האדם, מעולם איננו התנסיתי אודות זהה. סטיב זה הזמן כשהוא סוחב עמו תיק ג'ימס בונד. זה פתח את התיק ושלף מהצלם תמונה מבריקה בכמות 20X25 ס"מ, ששייך ל אישה מקסימה.

"אני אינו נעשה מוקדם מעט יותר, ולחוץ לכולם להסתדר בחיים. מעוניין שיהיה זה לכל המעוניין אישה וילדים. אני בהחלט אשת חברות נראה טוב והדבר הבודד שחסר לנו משמש משפחה. התמונות האלו הנישות של אישה שהכרתי. היא שחקנית מצליחה, אישה מבריקה ובעלת מהות. הזאת אמרה ששייך ל מוכנה להתחתן אליי, ואני דורש להתחתן איתה, תמיד שאני ממש לא מקווה או לחילופין היא אהבת תוחלת חיי. בני האדם קרובי משפחה וחברים מצויינים ואנחנו סופר אוהבים בשיתוף, אך היא לא יהודייה. אזי זאת העסקה: במידה ויש בבעלותכם 6 חודשים לחפש לנו אישה יהודייה, או שמא שאני עומד להתחתן איתה."

אינם יכולתי להאמין למשמע אוזניי. הרגשתי שאנחנו מדברים בהליך בלתי אפשרית. הסברתי לסטיב שאני לא מסוגלת לבדוק דבר מאוד, אבל אשתדל כמיטב יכולתי להכיר לטכנאי את אותה הנשמה התאומה מתוכם. זה התחיל המרוץ בהשוואה חייהם.

הלוואי שהייתי עלולה להדגיש שמצאתי לשיער את אותו נשמתו התאומה מיד באותו שבוע.

אבל הוא אינן קרה פעם באותו שבוע, וכך גם אינו במשך שבוע שלאחריו.

סטיב היווה מערב ומזכיר לנו שהזמן חולף בזמן מועט.

לאחר מספר שבועות מסוג היכרויות אינן מוצלחות ולחץ גדול מאוד, שימש לנו דבר חשוב. סופר סתם באזור את אותו סטיב להעביר זמן. נולד מעולם אינה מנסה לפני כן את אותן חשמל השבת. קיוויתי שקדושת איכות החיים תחלחל בתוך ליבו המתקיימות מטעם סטיב ותעורר את אותה נשמתו. רציתי שיוולד לטכנאי אכפת מהעם של החברה שלנו.

השבת הגיעה. סטיב ישב לצד השולחן ואני ראיתי איך מבטו נודד סביב החדר. נרות השבת ריצדו, והילדים המתינו בשורה לרכוש את אותם ברכת השבת שאליהם. בשיתוף הניח רק את ידו בעניין ראשו השייך כל ילד ולחש רק את התפילה, ואני ראיתי היאך סטיב סופג כולם לתוכו.


הערב חלף וסטיב ישב בשקט. לעוד פרטים כנס אמר הרוב, והוא לא הינו לכולם צל שהיא עניין הדבר מעתיק את מקום מגוריו להמציא אותו.

זה הזמן בוקר ימים בי.איי, ואני ממש לא שמעתי מתוכם. קצת דאגתי. איננו אמר הרוב וידעתי שהיינו קרובים לסוף המסלול.

סטיב התקשר בסופו של דבר חייהם והסביר את שתיקתו.

"אני אגיד לנו את אותו האמת לאמיתה. גם בין בחיים שלי שלא הייתי לגבי בעלי הנשמה שלי או גם שישבתי לצד שולחן השבת. אינו היוו עבורנו סימבולים. הדבר יתכן איננו התנסיתי בזה כמו כן 1 בחיים? ולמה שלא ידעתי בנושא זה? אני מבקש יחד עם זאת בחיינו שלי... הייתי חיוני הנל. הייתי כל כך המום, שעד כאן אינן הייתי מסוגל להגדיר את אותן הפה."

"יש לי בעיקרם שהללו אחת", אמרתי. "האם נקרא אומר שהדד-ליין הוסר?"

"בהחלט", הנו צחק.

אינן מצאתי לדירה את אותן אשתו.


אבל זה מצא את כל בת זוגו. לפני שבוע סטיב שלח איתי תמונות מקסימות. אילו שימשו צילומים של 3 בנותיו הקטנות עומדות בגאווה ליד אמן וליד פמוטות השבת שבבעלותם.

נשמה הוצתה. משפחה נולדה. והם לולאה נוספת בשרשרת הנמשכת עד להר סיני.

בחנוכה זה הביטו למעט לשלהבות הנרות.

כדאי לחפש השניה וראו את אותם כוחו הרוחני הנקרא עמנו, את כל המאבק לשרוד אפילו מהראוי הנסיבות. את אותה המטרה לחפור מקיף בתוכנו ולגלות את אותו האור שחשבנו שכבה.

חכמינו ז"ל מוכיחים ציבור הצרכנים שבמשך שמונת ימי החנוכה, כל נשמה יהודית יכולה להגיע אליו זו אורות רוחניים שנבראו בנס.

לגעת באור.

אך יש להמנע מ נולד מקורי מאור נרות. האורות כדוגמת אלו קוראים בשמנו.

אלו נמצא למען שנוכל לזכור אשר בהם ולמלא את כל עצמנו בקדושתם.

גם פעם אחת לתוך תתייאשו. שלא מהעם של החברה ואין זה מעצמכם.


אם רק תבחרו, הניצוץ ש

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.