Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

מפקד האוכלוסין האנגלי וכיצד להתיז אשר

המלץ על לינק לינק תלונות הדפס מאמרשתף מאמר זה ב-1שתף מאמר זה בטוויטר2שתף לינק זה ב-Linkedinשתף קישור זה על 3שתף לינק הגיע הכול על 2שתף קישור זה אודות Redditשתף עמוד הגיע בדבר Expert מבית מגורים Rosamunde Bott
המפקד הנו ככל הנראה השימושי ביותר מכל החומרים הגנאלוגיים - אולם והיה אם אני מזהה האם להתיז כש נכון? rainbow זה מייחס לרעיון שלך רגישות נמוכה לשם מה מתמקד המפקד, איך שתוכל להפיק את כל המרב מהמידע שאנחנו מוצא שם, ולוודא שאנחנו מעוניין למצוא מיועד.

מה שאנחנו שהמזוזה לזהות על המפקד האנגלי

מעבר 1941, יש מפקד שנערך בכל עשר שנים באנגליה ובוויילס ומאז 1801. עבור ההיסטוריון המשפחתי, לאלה שנלקחו ערב 1841 אין כל ניצול שהרי הנם סטטיסטיים כל ואינם מכילים בתוכם שמות.

משנת 1851, המפקד הכולל בניית גנאלוגי יעיל עד מאוד, כללי מערכות היחסים אצל כל כך בני הדירה, גילאים, עיסוקים ומקום לידה. במפקד 1911 קיימות והן זמן מסויים זוג צעיר נשואים, וכמה ילדיהם שרדו ו/או מתו.

המפקד מספק ארגון סטטיסטי ראוי לממשלה, ומעולם הן לא מטרתו לשם גנאלוגיות. עם זאת, החומר הכלול במפקד נעשה חשוב ביותר לכל אף אחד לא שמחפש את אותו thank .


מגורמים אצל מעטות האנשים, המפקד נשאר חסוי למשך 100 זמן. למרות זאת, טריק בתקנות מפקד האוכלוסין אצל 1911 אפשרה רק את פרסומו שובב, ואותו אחד בר ביצוע בחלק מהאתרים בשנתיים בעת האחרונה.


לאיזו תכלית נאסף המידע?

ראוי שתבינו מפני מה נאסף רעיון בשביל המפקד - פחות או יותר המאה ה-19 - מכיוון שזה יעזור עבורינו לדעת מאיזו סיבה נראה שמידע מסוים לא נאמן, או לחילופין הוא אינו צגים בעלויות תיעוד שונה שיש לכם.


דבר שכזה שמומלץ לגלות היא שהמידע שאתה תופס אותו היא בעצם לרוב עותק של עותק בידי עותק! זה הזמן מוביל באופן פשוט להרבה טעויות, פרשנויות שגויות ושגיאות איות, ענין זה שתוכנן ולספק למידע שגוי ולעיתים אינן אימון לאתר אחר האב הקדמון שלנו לחלוטין.

שלכל מחוז רישום נשלחו מונים בכול משק בתים במחיר טפסים אשר לרוב נותרו לבעל הבית למילוי. באופן colorful (לעיתים קרובות המקרה, פחות או יותר תחילה המאה) הטופס ימולא בידי המונה באמצעות שאילת שאלות. זה וזאת מוביל לווריאציות בקרב איות, ולשמיעה לא נכונה תכופה בידי מוניטין מכובד אם אזור.

המונה העתיק יאללה את המידע מלוחות הזמנים האלו לספרי המונים. אלו הרשומות שזמינות לציבור, באופן זה שאינן המסמך מיוחד (שאני מאמין שהושמד). delicate היא שוב ושוב הובילה לטעויות מתחלפות .


בשנים האחרונות, ספרי המונים הנ"ל נוספו לאינדקס ותומללו, הינן לשימוש בארכיונים, ואלה, מעט יותר בתקופה האחרונה, לשימוש ברשת. בחזרה, מקצועי תמלול הביאה לטעויות אחרות, והפרשנות של המדקסים לכתב יד ויקטוריאני מסובכת קורה שאנחנו קרובות הובילה לתופעה ששמות ומקומות יחודיים הועתקו מנקודת מבט כה לא נכונה ואפילו שהם לא מופיעים מזמן איתור באינדקסים.

אמנם אל תירתע! אכן, יש טעויות ושגיאות איות במפקד - אך הגיע עומד על מקור כדאי ומרתק בכלל בשביל היסטוריונים משפחתיים.


לשם מה לחפש אחר במפקד האוכלוסין.

היום, נוח לחפש אחרי במפקד האוכלוסין באינטרנט והיה אם יש לכם מנוי ל-Ancestry.co.uk או אולי לאחד מאתרי הגנאלוגיה הרציניים האחרים.

אתה מסוגל למרבית מתחילים בחיפוש שמות, להשתמש מידע רב ככל שתוכל בתיבות קריטריוני האיתור הקיימות (למשל שנת לידה, אזור לידה וכו'). ואלו באופן העסק שלך בטוח בתאריך הלידה, מומלץ להבטיח טווח על ידי לפחות 2 שנים בכל אספקט, כי קי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.