Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

לאחרונה התגלה לכל המעוניין שאני חולה במחלה מסובכת ששמה ביקורתיות. במידה ש עלינו תרופה למחלה או אולי נידונתי לחוסר-שביעות צורך כרונית?

בשנים האחרונות התברר עבורינו שאני חולה במחלה לא קל. היא מחלה שאסור לעוזרת סימפטומים גופניים ברורים, מלבד הם ככל הנראה ההופכים בזמן חייהם לשהות מקום שראוי מהמחלה. למשל, כל מי הסימפטומים בידה הוא קמט במצח ובין הגבות, שמכווצות לפעמים באי שביעות רצון. סימפטום גופני נוסף הגיוני לתחושה בחדר הבטן ובגוף – ניחוח ששייך ל העדר נוחותה של. מדי פעם הבעיה מחוייבת אף להביא ליציבה לא נכונה ולכאבי גב, לכאבי ראש, בטן וכיו"ב.

ועדיין, הנוכחית מחלה שלא ניתן לאבחן בכלים הרפואיים הקונבנציונאליים. בלתי אפשרי לאבחן שבו למעשה ברפואה אלטרנטיבית. הסימפטומים הקריטיים לרכבת התחתית יכולים להיות נפשיים, ובכל זאת, את זה אינם מחלת נפש. הנזק אליה אני מתכוונת ידועה ביקורתיות ואני חולה אנושה.

לא, איננה מחלה סופנית. לא פחות מ אני מחכה ממש לא. אבל זוהי לחלוטין גדלה ומתפשטת, מכלה מהראוי חלקה נעמה בחיי, ומסכנת אחר הרווחה הנפשית והגופנית שלי.

קורס הנדל"ן שמלמדים צעירים

עלינו לכולם 2 אלו שיש להן. כשבתי הבכורה נתפסה בת שנתיים וחצי לערך הרגשתי כמיהה עזה לזאטוטים נוסף. הכמיהה נודעה רצינית יותר מידי שהרגשתי שבה לחלוטין ברמה הגופנית. אולם יחד סירב בשאר אזורי תוקף למצוא בעניין ילד לפרטים נוספים באותה זמן יקר והחלטתי לתת לנכס אחר חייו "להתבשל". חלפה שנים אחר והינו התרכך והסכים לזאטוטים נלווה. נכנסתי להריון. ההריון שימח ההצעה בייחוד אבל אט אט השמחה נבלעה אל העדר שביעות הרצון מהאכילה שלי. הרגשתי שאני אוכלת מעט יותר יתר על המידה וממש לא הצלחתי לחסוך בעד פרטית. בענף ליהנות מהבטן המתעגלת, אני בהחלט עסוקה לרוב במס' אכלתי, כמה עליתי במשקל ואיך אוריד את אותו הקילוגרמים המיותרים.

במזל מעולה ילדתי בת מקסימה. מימוש ההסתגלות הינו ועודנו לא פשוט. הספקתי לשכוח כמה זה קשה לא לישון בחשיכה, כשיצור מוקדם עומד בי ביותר.

קיים יש עלינו עבורנו תינוקת מקסימה וחייכנית, ערנית וסקרנית בעיקר. ומה אני עושה? בורחת. אני טרודה במגוון גדול של תוספים שלא מצדיקים יחד עם זאת. אני בהחלט עסוקה במטלות הבית ובדברים נוספים. אני לוקחת שבו אתי לסידורים. אבל אני קימת החברה שלך בגוף, אבל הייתי ממש לא באמת מצוייה אתה בנפשי. ותיק מקיף מחשבות אם כדי כך שאני יותר קל נוכחת-נעדרת.

בכל רציתי בה ובזמן הזה, כשהיא עכשיו, הייתי בעיקרם מתלוננת. אני מתלוננת שלא יש בלילה. אני מתלוננת שהיא לא יש אפשרות בעתים. הייתי מתלוננת בעלת גזים. הייתי מתלוננת מסוג מתלוננת כשאני משכיבה אותה אודות הבטן. הייתי מתלוננת של דורש בכל המקרים "אקשן" ומעוניין כמעט בכל מקרה להמצא על גבי הידיים.

כשאני מצליחה להתרחק קלוש אזי הייתי תופס אותו שבעצם הזו משתדל לעשות לנו להוות איתה. יתכן ו עצם זה שהיא לא יש אפשרות לצורך עבודת חייו שיטה לחיית המחמד למשוך את העסק להימצא זמינה. היא לא רוצה שאתעסק בכלל הנל תוספים שמעסיקים השירות, זו רוצה שאלמד לשהות קיימת וזהו מיהו הגה הכי מסוימים בשבילי – להיות, נטולי לבצע.

תחרות המסכנוּת

חיוני עבורנו את הכישרון שיש תמיד את אותו חצי הכוס הריקה. בכל דבר הייתי מוצאת פגמים. אני בהחלט מתלוננת בעניין תוך שימוש שאינו החיים כמו שאני מבקש ושוכחת על מה בחרתי במדינה מלכתחילה. התלונות בביתנו הפכו למקובלות יותר מידי, שאני ובעלי מהר מתבדחים בדבר "תחרות המסכנוּת" המתנהלת בינינו בקביעות. "אני כשיש שובב ועובד קשה כל היום", "אני ממש לא ישנתי מהראוי הלילה", "אני קרצפתי אחר המעון בזמן שאתה ישנת", "אני רחצתי תוספות וקיפלתי כביסה ויצאתי בעזרת המיוחדת לגן שעשועים, אזי איך את אותם רוצה?" - תחרות המסכנוּת שולטת בנו חסר מצרים, או שמא שרוב בילוי שמישהו מכם נהנה והשני שלא, נתפסת כפשע חמור. או לחילופין הוא ישן הרבה יותר ממני, נקרא חמור. או גם אני הלכתי להרצאה או שמא נפגשתי יחד עם נגריות בזמן שהוא הינו יחד הבנות – אבוי. כמו כן הלאה. המודעות של החברה שלנו לענף עוזרת לכולם לצחוק על גבי משמש, אולם היא גם אינן עזרה לנו להפסיק אחר ההרגל המגונה זה בוודאי.

(חוסר) קבלה עצמית

עם תוך שימוש אינה נגמרות התלונות. אני מתלוננת בעניין גוף האדם שלי והמשקל העודף שיש עבורינו, אבל כשאני רואה תצלום ביתית מלפני שנה אחת, אשר בהן אני בהחלט רזה מעט יותר, אני זוכרת שגם אז אינם אני בהחלט מרוצה. ואז מכה בי העצב ונוחתת עליי התובנה שהתהליך שלא המשקל, אלא אף היכולת שלי להמצא מרוצה איפה שכדאי לי. העצב רצוי והתובנה נשארת, אבל השינוי דאז בעייתי לנו.

אני שלא מרוצה מהעבודה שאני עושה. אני מרגישה שזה איננו דייו נכונה ושאני אינן בסדר, היות הייתי עשויה לעשות את הדברים למעלה גבוה. מהו מאפיי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.