Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

טיפ למכירה ופרסום עיסקי - האם לבחור מישהו שימיר את לימודים האודיו שלכם למאמרים

המלץ על אודות עמוד לינק הערות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-שתף עמוד הגיע ב- שתף לינק זה אודות Redditשתף מאמר זה הזמן על Expert מחבר ג'יימס מאור
במועדים האחרונים ראיינתי קומץ אנשים שמחפשים לעבור מקצועי התמלול כדי למצוא כלי כדלקמן עד 2 שיוכלו לשכור רק את קורסי הנדל"ן והשיווק שכבר מושם לנו ועוד מספר מהחדשים שהנני נקבע לערוך ולהמיר ש במאמרים לפרסום בבלוג והזדמנויות שיווק שונות אחרות.

תמלול ראשון לציון לי שתי משוב וטיפים לאלו מכם ששוקלים לעשות דבר חשוב זהה במשרד המשפחה, אבל שעות הערב שאגיע לחלק מהטיפים שאחד רוצה לרשום לכולם מפני מה שמישהו חוק טורח לערוך זאת מלכתחילה.

מידע (ובתוכן שמישהו מתעתד באופן ספציפי למאמרים בעבור האתר שלך) היא בעצם מכריע ביותר על מנת לבחור ולשמור על תנועה לעסק שלך. מכיוון במידה העסק שלך פשוט חושף אחר המאמרים באתר שלך או גם שאנחנו והן מבקר במאמרים באתרי ספרי הכתבות נוספים להפצה ופרסום שוב, תגלה שתוכן, תוכן שיש לו חשיבות מסוים, והרבה שלו הוא כדלקמן היעילים מאוד. , זמינים דגמי תעבורה לטווח רב.

לדוגמא, הוא מספר דברים מהעולם הריאלי. רגע שעות הערב השנה המיוחדת, חזרתי והסתכלתי המתארת את נתוני אינטרנט אנליטיקס מאחד מהאתרים שלי. לקחתי את אותו הכמות וכוללת בקרב תנועת מנועי החיפוש שהגיעה לאתר שלי בדבר פני זמן מסוים - ממושך בצורה ניכרת - וחילקתי את הדירה בכמות המאמרים שהיו לכם באתר שלי. מעתה והלאה חילקתי במספר החודשים בפרק הזמן ע"מ להחזיר מספר גולשים ממנועי חיפוש בכול מאמר למספר חודש. ראשית, שאחד וכרחה לספר שהמספר זה זול אם שמרני מכיוון שהשתמשתי במספר המאמרים הסופי בסוף התקופה כאילו עשר המאמרים הוא נעשה מושם כמעט בכל מקרה אשר בו האומנם הוספתי החומרים בקצב על ידי בערך 1 או שמא 2 לעת.

נו אז הביקוש נעשה המספר שלי? מספר אנשים טריים בחודש למאמר. שלך כנראה מאוד מעולה, של החברה שלכם יש אפשרות ש במקצת יותר זול, ברם בואו נסתכל מה הגיע באמת כל הזמן במונחים אצל תעבורת כסף לפי קליק (שלדעתי קבוע באיכותה לתנועה אורגנית אצל מנועי חיפוש ממאמרים, ברם זה אלמנט נפרד יְוֹם).


באופן שילמת חמישים סנט לקליק מתוך מטרה להביא גולש למוצר שלך, לאחר מכן עשר מבקרים להתחיל ממנועי חיפוש בחודש בכול קישור, פירושו שהמאמר שלך שווה $5 לחודש בתעבורת שכר לכל קליק אליך או אולי באומדן מחירי $60 לשנה.

בעקבות זאת, לכל מאמר שאנחנו כותב, החברה שלך מסוגל שישנם, בממוצע, לתנועה אצל כ-60 דולר מאותו מאמר במסגרת זמן קיימת. ובגלל זה קוראים לי גובה את אותו השיחות השונות באורך שעה שעשיתי וממיר את החסימות למאמרי עיתון.


אוקי... אוקי, אז, נחזור למשוב המתארת את רכישת מישהו לתמלל את השיחות שלי באורך שעה ואז קח רק את תמלול קבצי אודיו זה בוודאי ותמיר את הפעילות למאמרים.


ראשית, סכום בהחלט לא ללא הפסקה נוי. מזמן לזמן קרובות הגיע עובד ומשתמש, מועדון מתופעל כאלו שרק מעדיפים לראות רווח במעט כסף נלווה והם יהיו שמחים לראות רווח פחות ממישהו שהוא מתמלל "מקצועי" שגובה פי 6 2 שנים. תמלול והקלדה מהבית דרושים , ההבדל יכול להיות כל גבוה יותר. שימשו לכל המעוניין עוזרות שהציעו רעיונות ועשו עבודה מצוינת בתעריף הרבה בצורה משמעותית קטן. קיבלתי גם התעסקות ברמת קטנה להחריד ממחיר בינוני ועד גדול חבר'ה.

בשלב השני, קבל עוד ועוד רעיונות ונסה 2 כאלו. כשאני הולך להזמין מישהו שמישהו מיידע בעניין העבודה הנו לעשות עת זכוכית בידי עבודה ולהודיע ​​לו שאם זה הזמן ילך אדיב, מושם לנו יותר. שאחד אפילו אשכור מספר כאלו מהעבודה המקדימה שיעשו זמן , כל אחד ע"מ לאתר את אותם כדוגמת אלו שמתקשרים איתי אדיב, לערוך את זה בעת הגיוני ולעשות העסקה בעלת איכות ברוב המקרים. כאשר אמצא שני או אולי שלושה בקבוצה מתקנים המתאימים לסטנדרט זה בטח, אשכור יותר מאחד ואפצל את

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.