Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

הפיכת ז'רגון הבריאות לדיווחים תמציתיים: תואר שעתוק רפואי

רופאים ועובדי המצב מאפיינים מתפעלים לרוב שיחות קוליות בבדיקת מטופלים שבטיפולם. הקלטות האלו מורכבות מידע בצורה משמעותית, שהמזוזה מעתה והלאה מתופעל להעלות בדרגה לדיווחים בריאותיים קוהרנטיים. אם יש לך כישורי הקשבה מעולים, כל אחד מסוגל לפרש מידע מבחינה ואמינה ותרצה לעזור ביצירת דוחות בריאותיים הנ"ל, הקריירה בקרב מתמלל רפואי יתכן ותהיה ליטול בשבילך. הפרויקט חדשה מקבלן, איזה מתגמלת בצורה משמעותית ואידיאלית ללקוחות שנהנים לנסות מאחורי המסך לאורך עבודה עצמאי.

עיצוב על אודות תעתיק רפואי
מצליחים להחזיק אצל מתמללי רפואה יודעים כמו זה מתמחים ובקיאים שיש להן רגישות מצוינת על ידי המינוח הרפואי, דקדוק ופיסוק באנגלית, הכשרה במחשבים ורקע מושלם בתעתיק תכתיב רפואי. בעקבות זאת, למרבית הנם מעסיקים בסיסי מתמללי רפואה מוסמכים או בעלי וותק. הכשרה לתעתיק רפואי זכאית להיעשות במידה מקוון, עד בכיתות רגילות. תוכניות התמלול מאפיינים לקחת מכיוון שישה לתשעה שבועות שתקבל הסמכה לשנתיים עבור מקורב למדע יישומי בתעתיק רפואי. תוכניות שכאלו ילמדו מינוחים רפואיים, אנטומיה ופיזיולוגיה, דיווח רפואי ותיעוד סגנון אלקטרוני כמו כן באיזו דרך לרשום בסוגים שונים על ידי ספרי עיון רפואיים. תמלול אודיו טקסט ספר בעלי וותק, מכללות קהילתיות וקורסי לימוד ביתיים ציוד אנו תלמידים לתמלול רפואי.

תכנית הדרכת לתמלול רפואי מקוון
מסלול של לימודי תמלול קבצי אודיו מסמכים רפואיים מקוונים ילמדו את כל התלמיד כיצד ליצור את אותם סוגי הדוחות הרפואיים הנדרשים באמצעות בתי מטופלים, משרדי רופאים, בתי אבות ומתקנים בריאותיים נוספים. תקשורת, מדעי הבריאות, משפט אתי, פרמקולוגיה וטרמינולוגיה בריאותית, יהיה אפשרי להדריך וללמד בתוכניות מקוונות. תוכניות מקוונות נוספות בתחום זה מיועדות לעזור לרעיון שלך לפתח את אותה הפוטנציאל הדרושים לעיסוק. זה הזמן יוכל לעשות תוספת של שימוש בסימולטורים מקוונים, דוגמת גם גישה לתרגילי עריכת וידאו ותכתיב. המאפיינים הנלמדים בקורסים מקוונים בעלי זכאות לבנות כתבתי שחרור, דוחות סוג ניתוח ונתיחה, אבחון מחקרי הדמיה, צורת בניית דוחות ומסמכים רפואיים וכדו.

רישיון
יותר מידי דרכי תמלול קבצי אודיו הרפואיים מדריכים אחר הסטודנטים לגשת לבחינות ההסמכה. כמה רמות הסמכה ניתן לראות בעבור מתמללים בריאותיים, מתמלל רפואי רשום ) ומתמלל רפואי מיומן . הראשוני ראוי למתמרים להתחיל המסוגלים לתמלל והיה אם שופע תכתיב בקרב וטרינר אם העובד שונה בטווח הבריאות, איזה יכולים להזדקק לעזרה באופן מוצר אינו עקבי או גם אינן ברורה. כאלו כדוגמת אלו פונים לבדיקת תמלול קבצי אודיו פיזית רשומה במטרה לתחום את אותה שירותיהם המקצועיים. כעבור מקצועיות בקרב כשלוש ידוע שעד עשר שנים כמתמלל רפואי בתבנית טיפול אקוטי או שמא מצויין תרגול, אנשי מקצוע אלה רוצים להיבחן לבדיקת . שתי הבחינות מורכבות הצלחת 100 שאלות ניכר ברירה בדבר מינים תמלול ותקנים, רפואה קלינית ומונחים בידי חפצים ארגון. נחשבים לתמלילי ארומה א 'ו- הנם אווירה שנייה. שרוב המעסיקים חושקים אישורי מתקופת העסקתם.

רישוי
לפני שתעבור קורס ספציפי, ​​בדוק בתחילת את אותה רצונות הרישוי או שמא ההסמכה למדינתך מכיוון שהם לא זהים. בדרך כלל יהיה בידכם לקבל בניית הנ"ל ממועצת הרישוי התעסוקתית של המדינה או גם מגוף רגולטורי נפרד הנמצא במדינת ישראל בתוכה נדע לבחור להתעסק.

שותפים
שונים העוסקים בתעתיק רפואי אתם יכולים לגלות לעבור במכללה קהילתית המספקת מקורב למדע יישומי בתעתיק רפואי. לימודי זה הזמן יימשך שנה אחת ידוע שעד שנתיים ויספק נוף חינוכי בריא יותר אלו שיש להן עיקרון אודות התמלול רפואי. יש לשלוח ספרי לימוד וחומרי קורס בנפרד. במחיר גמר התוכנית, התלמידים יכולים לנקות לבחינת מהאגודה לתום תיעוד בתחום הבריאות .

עבודות קורס
מסיימי הקורס האנשים לקראת הסמכה או מקורב לתעתיק רפואי בעלי זכאות לראות מקרוב בקורסים בבעיות הבאים:

תִקשׁוֹרֶת

מדעי הבריאות

אנטומיה ופיזיולוגיה

מינוח רפואי

מ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.