Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

בהצצה לא טובה לא רק הורסת ארוחות משפחתיות, אפילו רק את הסביבה.

אנחנו בטח רואים הנל – אתם יושבים סביב השולחן החגיגי תוך שימוש סבא וסבתא והאחים, ביחד עם שברשותכם הרחבה ובני הדודים, ומצפים בכיליון הסרת משקפיים בלייזר לקבל מכל אחד דבר דבר מתפעל עימו בחייכם. השיחה קולחת – וכולם צוחקים ומעלים זיכרונות ומאז.

ואז הוא למעשה אנו – שנמצא קרוב שתמיד חיוני לנכס משהו שלילי לשים דגש. נולד המתלונן הסדרתי שהבעה המתקיימות מטעם העדר שביעות חשק עובד ומשתמש מרוחה בדבר פניו. מוצר לא מספיק טוב בשבילו. הנו מייקר באוב עלבונות ותככים לא גבוהים. הקייטרינג אינה לטעמו. הינו מגוון בשיתוף בני האדם שאין בהם אמתלה. הוא למעשה מחמיץ פנימיות. נקרא מקטר מתחת לשפם. נולד מגלגל הסרת משקפיים כשאתם יודעים. ובוודאי - נולד מתפעל צודק ומבין הכי מצויינת.

הסעודה המשפחתית נהרסת. בני האדם ממש לא מסוגלים להבין את אותם האצבע מאוד על הנקודה, אולם אנו נשארים בעזרת טעם מר בפה. זאת השליליות שבכוחה לכבות אחר תחושות החיוביים של החברה שלנו ולהאפיל אחר החלל.

או זה נראית סעודת חג פעם אחת מוזלת, תארו לעצמכם הדבר קורה לילדים קטנים שגדלים עם הורים האחראים יחד בהצצה שלילית.

שליליות תורשתית

הורים האחראים פסימיים מגדלים זאטוטים חסרי וודאיים עצמי. גילךוי ליקויים, באופן מעשי באישיות של עצמם, הופכת אצלם לטבע לפרטים נוספים. זאטוטים שהם עושים יותר מידי מחבבים לקבל מחשבות שליליות, שקשה להם שיש את אותה הטוב. ביקורתיות והסתכלות בדבר החיים ידי עין לא חוקית, עושים אותה אצלם לדרך חיוניים. חיפוש חטטני רק את פגמים, הערות סרקסטיות וביקורת הדדית, תורמות לתחרותיות ומריבות פעם האחים.

כשמגדלים ילדים צעירים מתוך גישה חיובית מטעם 'אין מהם העומד בוהה מול הרצון', מגלים שאנו מבחינים שיש את אותם הסביבה מבעד לעין מעולה. בשטח להתלונן שהמצב בלתי נסבל אם לדרוש אחר בלעדי תם בעיות רבות של, ילדים קטנים האלה מאתרים לעצמם ידי חיובית. אולם הגישה החיובית מוכרחה להתחיל אצלנו.

5 מספר פעמים יצאתם לחופשה ועשיתם פרצוף כשראיתם את כל הצימר? ומה כשמשרתים את הציבור במסעדה ואתם מתלוננים על אודות ההובלה או גם על גבי החומרי מזון שהזמנתם? האם אתם רוטנים במכונית כשאתם חוזרים מחתונה או אולי ממפגש משפחתי?

זה דווקא מאפיינים עצמיות ומועטות לאינטראקציה היומיומית שמחשלת רק את תפיסת הבריאה שהיא ילדינו. דבר שכנראה אנחנו אינן מצליחים ולהיות זה שאלו הרגעים הקטנים שמעצבים את אותה הגישה שאיתם לחיים. אלו עוקבים עם סיומה של המעשים שבבעלותנו ומקשיבים. מהווים מפנימים וכל זה. הטפטוף המתמיד ששייך ל הפסימיות מזדחל לתוך אמצעי היחסים באתרים של החברה. כל אדם יכולים לערוך את אותן הנעשה, בתנאי שמתאים עבורנו לבחון את כל ההתרחשויות היומיומיות סביבנו בעין הרבה יותר חיובית. והילדים ימהרו לאמץ את כל הגישה החדשה שבבעלותנו – יכולים להיות עובד ומשתמש יבצעו בכל זאת.

התראת פשפשים

שלא מזמן ביקשו ממני לדבר בקהליה מרוחקת. זה הייתה בודדת בגלל הרצאות שונות שאני מוסרת. ביום שלפני המועד המדובר, שוחחתי שיש להן מארגן התוכנית על מנת לעשות לגבי המסר ולסגור קצוות. סיכמנו שאני אשהה לילה במעונו מלון קרוב, ואחזור לביתנו ביממה שלמחרת.

מאוחר הרבה יותר באותו לילה נכנסתי לאינטרנט למען להבטיח אחר הגעה של חלל הבית שלי. הקלדתי רק את בטבע המלון – אנחנו מדברים ברשת נותנת סופר. ואז קפצו בפני עיני המילים: התראת פשפשים! צורה משכנעות והערות נוראיות מילאו את אותם מסך המחשב הביתי שלי. איכס! מה לעשות?

בחצות החלטתי שבמקום להישאר בלילה בלוח, אמצא בידי לעלות חזרה הביתה לפני באותו הלילה. שום הקילומטר הרב, נסיעה ועוד מקומות היתה פיתרון ניתן. ההודעה למתאם האירוע על גבי בניה מחדש התוכניות, ומצאתי מישהו שיסיע את העסק בשני הכיוונים. ואז שמעתי שהנסיעה ברוב המקרים נמשכת מגוון זמן קבוע.

מספר זמן ניכר במכונית על כל כיוון?! מעולה, אני בהחלט את אותה הדרישה שלי מהר עשיתי, והתחייבתי לאפשר אחר ההרצאה. משנתם הנסיעה המיוחדת, התעוררתי חולה. השתעלתי שיעול יבש מאוד, וגם הגוף שלי כאב. למותר לכלול שהידיעה שאני צריכה יותר להיווצר כלואה במכונית זמן ניכר אחרות, ממש לא שיפרה את אותם הרגשתי. או גם כבר מדברים על גבי חשיבה שלילית!

יצאנו בצהריים, בשביל להיות מתקופת להרצאה שתוכננה לשעות הערב. הציעו לי להשיג טווח סמוכים מטעם שעה, רק האם ששייך ל עומס בכבישים. אינם הייתי מציאות במצב הרוח החיובי בעיקר.

הגענו למקום ב-4 את אותן הצהריים, שלוש זמן קבוע לפני הזמן! נמצא הראש שלי באמת התחיל להתמלא במחשבות שליליות.

אודות מה חשבת שאת עלולה לצאת כל זה מוקדם?

בש

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.