Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

א-לוהים אינו משתייך לדתיים. הוא למעשה גורם שזמין לך ברגע הוא למעשה. בעלי חברת הלקוחות שלו קיים 7/24, מורכב בשבת.

מגזין הגברים "בלייזר" הפסיק לצאת לנוכח בתחילת החודש. לכבוד המהדורה המודפסת האחרונה, התבקשו כותבים יודעי דבר לכתוב על אודות "דברים שגבר נחוץ לעבור לקראת אשר הוא מת". הייתי איננו קהל היעד, וזאת, לכן אינם התחברתי לתשובות "לשבת בכלא צבאי", "לעשות קעקוע" או "לרכוב במסלול מרוצים". אולם יאיר רוה, גולש הקולנוע הוותיק, ערך במעבדה שגבר ראוי בעשיית לצורך שהוא מצא את מותו – משמש להתפלל פעם דוגמניות ואופנועים, הסתתר הטקסט הבא:

"לאלה שגילו את אותם ענף האמונה בשלב מאוחר בחייהם עלינו גילוי מרעיש שאותו אינם בהכרח עלולים לכתוב לאף אחד - אינם לאתיאיסטים ובכלל לא לדתיים מלידה, מהסיבה הפשוטה שהללו ואלו לא יאמינו למקום. ההתחלה זה שהתפילה קיימת, והינה אכן צריכה לחולל ניסים ולשנות סדרי תבל חיצוניים כמעט לכל היגיון. בדקתי זה סביבי וגיליתי שדבר זה עדיין כך: אחד שמתחיל להתחזק בטווח גיל מאוחר ומתחיל בפעם הראשונית להתפלל - פעם או שמא בתוך סידור שנכתב בעזרת חז"ל, או שמא ייחודי תפילה מיוחדת וספונטנית בנוסח ביתית - מבחין שהבקשות נענות. תסבירו יחד עם זאת העובדות הרצויה, 1 כצירוף פעמים, הזיה או מיסטיקה, אך הוא למעשה פועל .

בכל זאת אולי כן ואולי לא ריפוי מקובלת למצטרפים קליינטים למועדון המתפללים. אני מעדכן אתכם ככה, כדי שתדעו איננו להפסיד את כל הרגעים הנ''ל אודות רוצה שטויות, אבל לכוון אודות מה שבאמת חשוב מאוד לכם. אתיאיסטים אינה חושבים שדבר זה יכול שיהיה, אך יהודים דתיים – שרוב החיים לימדו את זה שהדבר מהם שתפילה צריכה יותר לקנות אך אינו זכו לראות אותם – משתגעים מקנאה בכופרים האלה שיום אלו הוחלט שאנו בטוחים, מתחיליםלדבר באופן סחבקי וחסר דיסטנס יחד עם הקדוש ברוך הנו, ומיד נענים. מחיר ספר תורה שכזאת.

דבר יצא לכל אחד בחייכם שגרם לכל מי שמעוניין להפסיק להאמין שתפילות עובדות? הנה בברירת המחדל של העסק אנשים יצורים מתפללים. כשיושבים מול משחק הרשת כדורגל ורואים שחקן פורץ אם וכאשר מבטיח לכיוון השער, כל אדם מרימים ידיים למרומים וצועקים 'נו, נו, נו...', בתקווה שהינו עומד על יבוא עם הכדור או לחילופין השער. כל אחד רצים לאוטובוס עד רכבת וממלמלים לנו 'הלוואי שנתפוס את הדבר בזמן'. כשמחכים שאהובה תתקשר, אנשים מביטים במכשיר הטפון וחושבים לכיוונו, 'פליז פליז תעשה שהוא יצלצל'. כל אלו אלו מילות תפילה.



בימי הולדת בגן היינו נושפים אודות נר ומבקשים משאלה, ועוד לימדו את הצרכנים לשמור במדינה בסוד ואין זה להגיד בו בקול יקר, אחר לא תתגשם. ממי חשבנו שהיינו מעוניינים את אותן המשאלה הזאת? מהנר? מהעוגה? כשהגננת אמרה צייתנו, אך או שמא יגיע אלי היום אשת חרדי עם חליפה שחורה ומגבעת ויציע לנו להתפלל באופן מיידי תביטו בתוכה בחשד ותסננו 'הדתה! כפייה!'. אם כן לא, הנה הסוד אחריו שאתיאיסטים ודתיים איננו ירצו לשמוע: א-לוהים שלא משתייך לדתיים. זה משאב שזמין לכל המעוניינים בו ברגע הנו. מעבדת טלפונים הלקוחות שלו נקבע 7/24, מורכב בשבת. באופן ספציפי בשבת. מתעניינים ב להתלונן בעניין הטבע וכמה שאינו הוגן? חפצים לקטר 5 לא קל לכם? או אולי להבדיל, רוצים להגיד תודה? מתעניינים ב להתחנן שיציל את אותם בהסעה של הוריהם, שיסייע בפרנסה, שימצא לכל המעוניינים אהבה, שיחזיר את אותן 'בלייזר' לחיים? דברו עימו. זה שיחה מקומית. אינן מעונינים לפתוח ספר מקצועי בתפילה – עיצוב או אולי ליקוטי תפילות מסוג רבי נתן מברסלב, למשל? תתחילו מהשיר 'אייכה' מסוג לא גדול רנד, מבוא ראוי לתפילה ועדות לתופעה זו שא-לוהים אינו מעוניין לדעת רק שבחים וחנופה, אך הוא למעשה דייו חלל גדול בכדי להתמודד שיש להן התלונות, האכזבות והקושיות של החברה.

"בילדותנו בסמוך דיברנו יחד עם א-לוהים וביקשנו משאלות, אולם שריר התפילה התנוון לכל מי שמעוניין. ניתן ללמוד להפעיל אותו יאריך. כשתגלו שזה פועל , בתוך תספרו לאף אחד. אינם יאמינו לכם"

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.