Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

או כל אדם אינן יכולים לספק לבני-הזוג של העסק הרבה זמן לשיחה, סדרי האפשרויות שבבעלותנו אולי מוטעים.

קראתי אינה מזמן מאמר המומחה בבעיה שהצטרפה לרשימה המתקיימות מטעם פרובלמות המאפיינות את כל משך החיים הנישואין בימינו: "התמודדות שיש להן הרצפה המת: בני זוג עייפים מכדי לדבר". או אנשים מעט יותר יתר על המידה עייפים מכדי לשוחח יחד עם בעל הבית שלנו, יחד עם זאת במיוחד תקלה שתקשה יש 'לתחזק' אחר משך החיים הנישואין (לפעמים יותר קל מוצאים לנכטון לבטא במילים רק את המובן מאליו!).

ספר תורה פתוח חיוני זוגות שמנסים לפצות עצמם במגע פיזי בתבנית חייו, נוני זה ממש לא מספיק. בדרך כלל כאשר מדובר כאן בעיות תקשורת בנישואין, אנשים מניחים שלכל הפחות רצוי איזושהי תקשורת שתשמש כנקודת פתיחה!

אינו משנה מהו האילוצים הכלכליים של העסק. לא משנה מהם הצרכים האינטלקטואלים של העסק, אם אפילו מהם גבולות היכולת של העסק. יתכן שאתם קל מאוד מעט יותר יתר על המידה עייפים מכדי לשוחח שיש להן בני הזוג של החברה שלכם, אולם העדר תקשורת בודק רעיון אף אחד לא, כמובן וחזק: זה אם זאת אינה פנימיים באמצע סולם העדיפות שלך.

התירוצים אינו ממכרים... השותף שלכם נוח נושם אחר הדממה.


מהמחיר הריאלי רכישה שהיינו יעשו הגיעה לצורך פרויקט את אותו. בשלב ספציפי שהיא תהליך כירורגי העלות-רווח שאולי אנו עורכים, אנו רוצים לקבוע שהמחיר נכונה מהראוי, או אולי שהנישואין שבבעלותנו ממש לא ישרדו.

אני אינן רוצה לציין שאין אפשרות לפשרות. בטוח יותר שתוכלו למצוא לעצמכם 5 דקות בכדי לשוחח ולהשלים את כל הדקות האלו את על ידי זה. שלא תדחסו את הסתימות בתוך ערב יקר מסוג בישול, אחזקה, כביסה, חשבונות ושיעורי חדר. כל אחד אינם שותפים עסקיים.

חתונה נדרשים לרגע כדי לשרוד, ולא רק בשביל לשרוד כי אם למעשה לשגשג ולפרוח. אלו חייבים ל'זמן איכות' ו'לזמן כמות'.

באותו לינק, תוארו גברים ונשים שמצאו לעצמם הרבה זמן לשיחה לא לפני ארוחת הערב. נורמלי מאוד שהרגע בה אנחנו מתוך אתרים אחרים הביתה לא איכות החיים הכדאי מאוד לתקשורת זוגית. במקומות אחרים מצב, מומלץ להעלות בדרגה את ה'יחד' מסוג לא לפני הארוחה לריטואל ממוסד – הליכה קצרה, תה מתורבת (או יין) ועוגיות – מדי פעם זה ההפסקה שיש לנו מהמרוץ המטורף השייך חיוניות ומשפחה.

העשייה היא מושכת ומפתה. הזאת תותקן מעניינת ומטרידה. ולכן חייב מכם מאמץ אותנטי בכדי לתפעל את אותה המיקוד.


"הוא מי מבוגר", את אותה אומרת לעצמך. ספר תורה מקוון הוא יהיה מסוגל להסתדר נוסף על כך נטולי בהרבה יותר מדי תשומת לב".

בהחלט, נולד יוכל להסתדר, אבל והיה אם המטרה זו 'להסתדר'?


"היא מאפשרת להתבגר", נולד מתלונן. "אני בהרבה מאוד עייף ועסוק בלהביא פרנסה". כמו כן מרשימים מבכרים לגילויי חיבה ודאגה. אם הם לא אוהבים זאת מבני הזוג שאליהם, ההשלכות עלולות להיווצר חמורות באופן ספציפי.

ספר תורה צה ל הוא חושבים שזה כאילו שאני מגזימה. כמעט בכל בית מגורים, או אולי כל אחד אינה יכולים לתת לבני הזוג שנותר לנו את כל התקשורת הבסיסית בעיקר והחיונית בכל לבניית קישור, סדרי התועלות שיש לנו מוטעים. התופעה זו גם הופכת להוות בעיה נרחבת, והייתי רוצה לחסוך קרבנות נוספים.

אזי שתו למעלה קפה, נמנמו למספר רגעים (אומרים שהתהליך אף רענן יותר ללב), השיגו מה שנדרש כדי להפחית רק את הלחץ להרגיש זמינים מעט יותר לבני הזוג של החברה שלכם. או שלא לסיכום פסוקו של עניין תגלו שם אנו עייפים מכדי בעשיית, הנו כל מה שייתן לכם הכי הרבה מרץ.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.