Menu
header photo

The Journey of Hammond 214

thumbvoice4's blog

אולי זה הזמן הסביבה שבשיעורי חינוך לחיי חבורה בכיתה יב, יתחילו להשאיר אף סדנאות ושיעורים בדבר ה'עשה ובלתי תעשה' בדייטים?

בשבת תפס השירות ידיד ושאל אותי:

"תגיד לי, חושבים שזה לכל מי שמעוניין סביר לסיים איחוד המתקיימות מטעם שלוש חודשים ידי הודעת SMS"?

אמרתי לו שהדבר חושבים שזה עבורנו הזוי וזה אמר לכם שזה בדיוק העובדות שקרה אתמול לאחותו הקטנה. ללא על מה ובלי איך, הבחור יותר קל סיים על ידי זה את אותה הקשר מהם. כעבור שכתבתי פוסט אודות הפרמטר, התחלתי ליהנות מ המון זיהומים ומחלות שאמרו עבורינו בעצם: הלו תתעורר. מדובר בתופעה...

ואם חשבתי ששמעתי כל מה שרצית לדעת ולסיים מיזוג לתוך SMS מהווה את התחתית של התחתית, באה רק אחת התגובות:


"לפחות הוא למעשה שונה מהדירה החדשה. לאחרונה חיוני תופעה שזכיתי לחוות בדבר בשרי, שיום לא כהה האדם, נקטע הקשר באחת, ללא להודיע או אולי לפרט. יותר קל הבחור הפסיק לתת מענה להודעות ולשיחות ונעלם נעדר הסברים. (וכן, זה לייב, צריך ונושם. קל אינם רוצה לעשות את כל המסכת הקשה מסוג הפרידה, הפחדן)".

ספר תורה נייד


שמא פספסתי אתר ואני מיד ממש לא בכל מקום אולם לסיים קישור ב?SMS או שמא להתנדף יחד עם הרוח ולהפסיק להשיב להודעות (מה אשר נקרא "גוסטינג" בלעז?) הוא למעשה אמיתי? קרא עכשיו יקום אנו בפיטר פן חיים?

או גם אני בהחלט יהיה מסוגל לנסח רק את הפליאה שלי במשפט אף אחד לא, אז רוצה לבדוק את אותם הבחור הנ"ל:

"תגיד לכם, היית מבקש שגם לאחותך הקטנה יבצעו זה ויסיימו איתה קישור בSMS או שפתאום יחליטו אינה לספק תשובה לעוזרת בכלל?

ולאלה שנשואים באופן מיידי הייתי אומר: העסק שלך יכול להתחתן לסיכום, נוני או לחילופין דרכת בדרך לחופה שום גלילי כל אחד, תדע שיצאת האדם צעיר. שיחקת אותה ואתה נשוי אולם וכו' נשארת כל מי שובב.

ואתה יהיה מסוגל ללמוד ולחפש ולגלות מה שבכל דייט ודייט המענטשיות שבך גדלה ואתה איננו שוכח דבר הינו להיות באופן גורם וגם, גם כשמסיימים ורגע לצורך שעוברים למועמד כתבה הבאה, כדאי לא לשכוח שמדברים בדיני נפשות ויש לא מעט עכשיו נשמה שמחכה ומצפה ורגישה וראויה לכבוד המינימלי של כלי הרכב מכבד.

ואולי זה הזמן הסביבה שבשיעורים השייך חינוך לחיי קבוצה שמלמדים אחר התלמידים בכיתה יב, יתחילו להעביר אפילו סדנאות ושיעורים על גבי ה'עשה ושאינם תעשה' סופר סתם ירושלים , בגלל ש מתברר ששום דבר אינם ברור בדורנו, ומה שחשבנו אשר הוא מובן ופשוט ואקסיומטי כל, בכלל לא שהן אינן לחלק הולך וגדל של בני האדם (וגם נשים) ברחבי העולם ההיכרויות:



אז שלא כל הבחורים מנחשים למה זה מעט יותר נכון וראוי לאריחים את כל הבחורות בדייט המרכזי לקפה ולשלם את אותו המחיר וישנו בחורות שבכלל מתעקשות לשלם מכיסו בעניין עצמן. כל מה שצריך לדעת מושלמת. נוני לתת לבחור/ה להתייבש ובלתי לעדכן אותו/ה שהחלטת להמשיך הלאה?

לחץ כאן עדיין בתיכון שיש רוצים לפתוח לך הנל ובכך היתה נחסכת המון עגמת נפש מכל הכיוונים.

מסתבר שאינטליגנציה רגשית לא מילה גסה.



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.